Brutaal

Hier een 4-jarige die aldoor ‘stommerd’ en ‘ik vind jou niet meer lief’ (en 10 minuten later van gedachten is veranderd omdat ie iets van me wil) zegt.

Ik vind het ook heel moeilijk om hiermee om te gaan. Mijn oudste heeft dit nooit gehad en als ik hem ‘straf’, straf ik vaak mijn onschuldige oudste (als ik bijvoorbeeld de tv uitdoe) ook erbij. En op de trap zetten, het beloningsysteem met stickers, meedoen met stomme woorden helpt niet.

Ik lees mee…

hoi sje
je hebt helemaal gelijk hoor dat je het aankaart (hoe moeilijk ook)
mijn moeder houd zich in maar ik zie het wel hihih
1 x mot met me vader gehad (nou en die was niet makkelijk voor ons vroeger)
komt ie met een electriche moter aan zetten (zo een ding die echt alleen die hele rijke lui’s kindjes hebben) vreselijk
ik heb geweigerd het ‘ding’ mee naar huis te nemen en zei dat ie zelf maar met ze moet gaan rijden dat ik echt niet voor l.l ga staan hier in de straat
hihihi ding staat nu in het magazijn van mijn man heerlijk stof te happen
gooi m wel het internet op en ga dan iets leuks voor mezelf kopen hahaha

ja en die kleintjes zijn niet gek en heel goed in mensen naar hun hand zetten,en dan zit jij met de gebakken peren
kijk dat ze opa en oma iets meer mogen en kunnen dat is normaal
maar wel het huisje bij het schuurtje laten
nou sucses met ‘het gesprek’ laat me ff weten hoe het gegaan

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

he sje

het probleem wat jij bij jou ouders hebt heb ik met mijn schoon ouders
ze bedoelen het allemaaal goed daar niet van
maar benita zegt thuis dus gewoon nou als jij nee zegt vraag ik wel aan oma daar mag en krijg ik het wel,dus ben ik weer de boosdoener want ik zeg stellig nee,
als ik hier iets over zeg gaan ze het stiekem doen maar benita speelt dat natuurlijk weer terug naar mij ,en dan pffffff meen ik ook of ik niet goed word soms.maar goed oma en opa’s he ,gelukkig zijn mijn ouders eigenlijk net als ik ,al zien zij wat vaker iets door de vingers als mamma en pappa,

anouk nelissen