Dames,
Jada gaat dus 2 halve dagen naar school, Maandag en Vrijdag, en als ze dan thuis komt is ze brutaal! Echt vreselijk. Ik dacht eerst misschien moe, maar dat is het dus niet, zelfs als ze geslapen heeft en wakker word daarna is het een compleet ander kind. Gillen, Schreeuwen, Slaan (soms) maar ook niet aan tafel willen, boos zijn om niets etc! Is dit herkenbaar? Wat doe je hier mee? Zouden jullie gaan praten met de juf?
Brutaal na schooltje!
Erik is na een dag op de crèche ook altijd wat stouter dan anders. We zeggen dan: “Ben je weer een dagje verpest?” Ik denk dat het gewoon uitproberen is. Ze zijn ergens geweest waar andere regels gelden en bij thuiskomst moet weer éven geprobeerd worden tot hoever ze kunnen gaan. Je zou het natuurlijk met de juf kunnen bespreken, misschien hoort ze het vaker over andere kindjes en dan weet je dat het niets bijzonder is. Maar ik herken het dus wel.
Groetjes,
M
Hier gelukkig niet brutaler wanneer Noah naar school is geweest, maar ik zou het zeker even over hebben met de juf.
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ik herken het niet, maar ik zou het toch eens met de juf bespreken.
Wie weet dat dit helpt.
Succes!
Groetjes,
Sandra
Bij mijn boefje is dat ook zo.
Net iets brutaler,normaal geen last van.
Maar hij gaat 4 dagdelen naar de peuters,daar zitten natuurlijk ook oudere kindjes waarvan ze een hoop zien.
Ik hoop dat het een tijdelijk iets is hihi.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Anna heeft er ook een handje van. Ze gaat dinsdagen naar kdv en de dagen erna is ze vaak niet te genieten.
Wel merk ik dat als ze veel heeft buiten gespeeld op het kdv, ze minder vervelend is.
Je kunt altijd even met de juf erover praten, dat kan nooit kwaad denk ik.
Hier eigenlijk ook geen last van, zou het ook zeker bespreken want het lijkt erop dat ze opgestookt wordt door andere kindjes.
Groetjes,
Michèle
Nou bah heb het nagevraagd vandaag en idd schijnt wel redelijk normaal te zijn, het is idd kopieer gedrag! Maar vind het bijzonder vervelend! Dus kijk het even aan, gelukkig heeft ze over 2 weken grote vakantie! Maar vind het moeilijk, wat doe je hier nu aan? Ik hoop naarmate ze ouder word en dus een van de oudste op school is dat ze dan geen rottigheid meer kan overnemen, maar ben wel van plan dit de kop in te drukken, want vind het bijzonder vervelend en voorlopig geen extra dag erbij zoals de juf wil!
echt! moet er niet aan denken, gelukkig zit mijn dochter echt op een schooltje waar je tot ja 4de heen gaat, buurtschooltje, dus niet zoals in NL waarbij je alles onder 1 dak hebt, maar vervelend is het wel! Bah zo vervelend, stout en brutaal! Denk gewoon even goed toespreken idd! Maar hoop dat het door de vakantie misschien wat beter gaat met haar! Merk het wel echt hoor. Ze gaat om Maandag ochtend dan is ze dus de hele maandag en halve dinsdag vervelend en dan lijkt ze weer bij te komen, en dan vrijdag weer en dan heeft ze het meestal alleen vrijdag middag maar en dan is mama natuurlijk zaterdag ook thuis dus tja dan moet ze wel lief zijn!