Hallo …Amy-Rozsa …Is 8 maanden en vind het leuk om te brullen schreeuwen …In het begin is het schatig. Vooral om dat ze het deed als er veel mensen kletsen .Of er een drukte was .Nu doet ze het vaker en ook als ze dus boos is .Me zoontje van 10 vind het leuk en brult mee een soort wedtrijdje …Tjaa leuk niet dus en hoe te stoppen Straks krijg ik een scheeuw gruns Rock baby als er iets niet naar haar zin gaat …pppfft help wie herkend het ?? groetjes Joyce
Brul baby 8 maanden!
Om te beginnen kun je je zoontje van 10 waarschuwen dat hij dit gedrag niet na mag doen, want zo denkt je dochtertje dat het leuk is. Verder zou ik het gewoon proberen te negeren, of als het echt te bont word streng toespreken, kindjes van 8 maanden begrijpen al meer dan je denkt! Natuurlijk niet na 1 waarschuwing, maar als je consequent blijft volhouden wel!
Volgens mij is het ook een fase.
Seth heeft het gehad toen hij wat kleiner was, en het ging vanzelf over.
Liefs, Anne
mijn zoontje vind schreeuwen en brullen ook leuk… eerlijk gezegd kan hij ook niet normaal huilen… hij krijst echt heel hoog… Vooral ook als hij zn zin niet krijgt en kwaad wordt. Ik heb hier bij een toppic ooit eens gelezen dat fluisteren helpt… ben ik mee begonnen. en hij stopte met schreeuwen en vond het heel interessant wat ik aan t doen was… misschien helpt het bij jou ook?
Oh ja, Jens heeft dit ook gehad. Vooral in het overdekte winkelcentrum; galmt zo lekker natuurlijk.
Ik deed 'm steevast een hand voor de mond, tot hij 't vanzelf niet meer leuk vond, hihihi. Maar ja, verder doe je er niks aan.
Ze ontdekken hun stem weer wat meer en hebben daar ontzettend veel lol aan! Het is gewoon puur enthousiasme!
Sja, ik werd ook wel eens door mensen aangekeken en sommigen leverden ook commentaar, maar joh, het is een blij kind. Liever dat ze gillen/brullen om de lol, dan om boosheid.
Groetjes