Bruin bloed verlies

lieve dames ,

heb hier al menig keer een stukje neergezet en nu weer even terug van weg geweest.

na lange tijd proberen hebben we vorige week besloten even alle ovulatie testen weg te leggen en even op adem te komen , we konden aan niets anders meer denken danaan zwanger worden .

maar nu het volgende

, ik had vandaag mijn menstruatie moeten hebben maar heb alleen vanochtend bruin bloed / slijm verlies gehad en dat is nu weer weg .
ik heb wel de menstruatie kramp , een zere borst maar verder geen bloed , op dat ene bruine vlekje van vanochtend na.

ook in mijn urine geen bloed , bij het (sorry) afvegen niets !

herkennen jullie dit ? vind het maar vreemd want ik heb dit nooit gehad , mijn menstruatie was altijd met flink veel bloed .

jullie enig idee wat dit kan zijn ?

alvast bedankt !

wen

hoi wennetje, fijn weer wat te horen van je iki weet helaas geen antwoord misschien even googlen en misschien is het wel beginnende menstruatie, je lichaam kan je voor de gek houden als je met zwanger worden bezig bent.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

je hebt deze topic 2 keer geplaatst

Ik zou het ook niet weten. Ik zou het de komende dagen maar even in de gaten houden. Misschien dat je ongesteldheid de komende dagen doorzet en als hij uitblijft…ja dan zou ik even testen…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja sorry , was te ongeduldig denk ik . snap niet hoe ik hem twee keer neer heb kunnen zetten . misschien te vaak op de muis gedrukt.

als het een beginnende menstruatie zou zijn zou het toch door moeten zetten ? het is nu sinds een paar uur weer helemaal weg .
groetjes

Kan hoeft niet. Mijn menstruatie is nog steeds een ramp na de zwangerschap. De ene keer heb ik pijn in me rug en alles maar geen bloedverlies, dat komt dan na 2 dagen en soms verwacht ik niks en zijn het de niagara watervallen zeg maar.

Even afwachten en anders testen

Groetjes,

Michèle

Meer als even afwachten kun je inderdaad niet, Hoop dat het positief nieuws is

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

dag dames ,
vanochtend maar even een test gedaan , niet zwanger .
prompt is het daarna wat gaan lopen , licht bloedverlies nu .
kan wel janken , poging 13 mislukt , ben het zat !
groetjes

och meid toch wat vervelend, daarom had ik ook gezegt beginnende menstruatie je lichaam kan je zo voor de gek houden, ik leef met je mee hoor.

Oh wat sneu meis, kan het me goed voorstellen dat je het zat bent.

Groetjes,

Michèle

hoi hoi,

Ik heb het ook gehad bij mijn 2e zwangerschap. Begon met bruinvlekje geen bloed verlies. hellaas is het bij niet goed gegaan en heb ik het kindje verloren met 10 weken.

Het hoeft alleen niet altijd te betekenen dat het niet goed zit, heel veel vrouwen hebben het ook en is er niets aan de hand.

Let even op of er bloed bijkomt en of je kwaaltjes afnemen dat is vaak wel een teken van niet goed.

Ik weet dta je nu in de stress zit, maar probeer positief te blijven.

Ik heb een gezonde dochter daarna 2 miskramen maar ben nu weer in blijde verwachting en alles gaat goed.

Meid sterkte

hallo ,
badankt voor jullie lieve reacties ,
weten jullie , ik ben het gewoon zat dat niks lukt .
de frustratie van testen voor de ovulatie , er tegenaan en er na twee weken achter komen dat het weer niet gelukt is wordt me teveel .
ben helemaal onderzocht maar er mankeert niets aan mij , misschien mijn mannetje , we hebben op internet een zelf test gekocht om de kwalitied van het zaad te controleren , dat gaan we nu maar doen . en geen ovu testen meer , gewoon genieten en zien wat er gebeurt.
al die tegenslagen het afgelopen andrehalf jaar .
eerst van de ene op de andere dag ineens geen gevoel meer hebben in mijn benen , een jaar keihard werken om weer te kunnen lopen zelfstandig , dan erachter komen dat je een auto imuum ziekte heb , ook weer vechten om dat stabiel te krijgen en nu als klappen gewoon maar niet zwanger kunnen raken , tis frustrerend om mij te zijn .
ach morgen ga ik er weer met frisse moed tegenaan , ga nu maar uit frustratie het huis soppen .
groetjes

Het klinkt moeilijk, maar inderdaad misschien even los proberen te laten. Te veel willen is ook niet goed en bevoordelijk. Wel heel veel sterkte.

Groetjes,

Michèle

Sterkte meid en blijf hoop houden ik heb bij de tweede er 5 jaar over gedaan daarvoor een miskraam dus in totaal 6 1/2 jaar en heb nu wle dat kleine wondertje.
Wij hebben natuurlijk makkelijk praten want wij hebben kids maar toch houdt de moed er in

Groetjes Michelle

Het kan zijn dat jullie er zo op gebrand zijn om een kindje te krijgen, dat het daarom niet lukt.

In mijn familie is het echt een keer voor gekomen dat een stel geen kinderen kon krijgen. Alles uitgezocht en er was geen verklaring voor het niet zwanger worden. Zij waren er zo door gefocust dat het daardoor niet lukte. Uiteindelijk hadden ze de zorg voor een tiener en waren ze daar erg druk mee bezig. Na een tijdje waren ze zelf zwanger!!! De doktoren zeggen nu dat het waarschijnlijk komt doordat ze in de tijd dat ze de zorg hebben voor een tiener enven niet meer zo dachten aan zelf zwanger worden en daardor veel ontspannender waren.

Ik bedoel maar te zeggen dat het niet per se aan een van de twee hoeft te liggen en je het misschien een beetje los moet laten.

Ik hoop voor jullie dat het lukt!

en dat ga ik ook nu doen , ik ga het even los laten en gewoon zien wat er op mijn pad komt .
thanxs

een vriendin van mij ook.
Lukte maar niet om zwanger te worden, besloten om ivf te gaan doen maar ook zonder resultaat. Toen zei ze we leggen ons erbij neer en gaan verder zonder kindjes. En wat denk je na 5 maanden was ze zelf zonder enige hulp zwanger geraakt en heeft nu een pracht dochter.

Ik zou me er ook bij neer leggen en het een tijdje laten rusten!

succes meid

groetjes gytha

Meid, heel veel sterkte he!!! Jullie willen het zo graag en dan is het natuurlijk een enorme teleurstelling. En als ik het zo lees heb je een behoorlijk heftige tijd achter de rug en dat gaat ook niet in de koude kleren zitten he!!!

Probeer positief te blijven. Als met jou man ook alles goed is moet het dus gewoon lukken om kindjes te krijgen en uiteindelijk gaat het ook lukken!!!
Weet je het moet allemaal ook maar net op elkaar aansluiten he…je hebt in een maand maar ongeveer 24 uur dat je echt vruchtbaar bent, als je die dan mist ben je alweer een maand verder. Ik ben zelf ook iets langer dan een jaar bezig geweest en ineens was ik zwanger (nou ja niet helemaal ineens want we waren er wel druk mee )

Echt…het komt goed!!!
Liefs!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker