Bruiloft zusje

Ik zit met een probleem.
M’n zus gaat volgende week trouwen en wij geven met z’n allen een enevelop,
Heeft iemand een idee hoe je dat leuk kunt verpakken versieren enz.

Ik heb al gegoogeld, maar daar word ik ook niet wijzer van!

Heeft iemand een idee?
Groetjes maaike
mama van nicky en Bob

9 maanden banner

uuuhm voor mijn vriendin had ik toendertijd een geldboom gemaakt. Een leuke grote kamerplant dus vol gehangen met muntjes, dit verpakt in doorzichtig folie en dan wat witte balonnen aan een mooi lint ( met gas gevuld ) eraan vast. Zag er super uit.

heel veel enveloppen gevuld met kranten… en dan eentje met geld

naar een kadowinkel gaan een doorzichtige ballon laten vullen en de envelop in het midden laten hangen

een leuke foto van hun gek bewerken en printen op de envelop

groetjes Kim, mama van

en

een mooie stevige plant kopen,ff naar de bank om het geld in te wisselen voor heel veel klein geld en dan allemaal op de bladeren plakken

of de een brood bakken en daarin het geld doen,maar dan allemaal 50 euro cent of 10 cent
dit had een vriendin van mij die werkte bij de bakker dus die hadden het brood met geld en al gebakken

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Hihi nou ideeën zat als ik het zo lees.

Zeep, klein geld in een zeep stoppen. (Zeep laten smelten, geld erin, gieten in vorm en laten afkoelen).
Verder inderdaad de boom die al eerder is genoemd.
Maar dat brood vond ik ook erg leuk, die ga ik onthouden.

Suc6 met het vinden van de voor jullie juiste ‘verpakking’ van het geld. En natuurlijk veel plezier op de bruiloft!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Wij hebben voor een bruiloft ooit een doos met waxinelichtjes gekocht. Haal het folie zo netjes mogelijk van de doos af.

Elk lichtje heel kort op iets warms zetten (warmhoudplaat of electrische kookplaat) tot het onderste laagje van het kaarsje net ietsje smelt, kaarsje uit het cupje, munt van 2 Euro erin, kaarsje er weer in en goed aandrukken. Zo doorgaan tot je alle 2-Euro-munten (of evt. 1-Euro-munten) kwijt bent.

Alle kaarsjes, na afkoelen, weer in de doos. Folie er weer om en alles inpakken in mooi inpakpapier.

Zo is het elke keer een verrassing of het bruidspaar een munt vindt als een kaarsje opgebrand is.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 May 2006 15:34:02

Heel veel kleingeld in gips stoppen!

Ook erg leuk en ze hebben nog even plezier om het eruit te krijgen!
En dan net niet het goede bedrag noemen wat erin moet zitten natuurlijk! Zorgt voor extra zoekplezier naar niets!

Tessie