Bruiloft zus

hoi

Mijn zus gaat binnenkort trouwen

Nu zijn wij met ons gezin de hele dag uitgenodigd.
Wij zij: ik, mijn vriend , ons dochtertje van drie en ons zoontje van 1 jaar.

Weet iemand wat welk geldbedrag normaal is om te geven? met z’n vieren??

alvast bedankt

groetjes Luna

Hoi,

Ik denk dat dat je gevoel en je portomonee is die je moet aanspreken. Ik denk niet dat wij je daar in kan advieseren.
Ik kan niet in jou huishoudpotje kijken.
Ik heb zelf bij mij en mijn broers en zussen zo gedaan het dubbele van wat ik bij een verjaardag maximaal aan een kadootje zou besteden voor hun. En ik zou de kinderen iets kleins laten maken knutselen en daar misschien het geld creatief in verwerken.

groetjes,

lon106

Zijn geen standaarden voor. Het is maar net hoe je financiële situatie is en wat je gevoel zegt.

Groetekes, Sje

Het gaat toch om het gebaar en niet om de hoeveelheid! Ik vind het zelf altijd leuker als iemand echt voor mij opzoek is gegaan naar een geschikt cadeau dan dat ik een toegoedbon krijg van laten we zeggen E100,-!! Alleen al het feit dat diegene de moeite heeft gedaan om tijd en energie erin te steken!

Het is ook een kwestie van hoeveel je kunt missen en wat je eigen gevoel daarbij is. Het maakt ook niks uit met hoeveel je komt hoor! Ik zou zelf iets leuks uitzoeken waar jijzelf ook een goed gevoel bij hebt. Het is natuurlijk wel een speciale gelegenheid dus mag het wel iets bijzonders zijn!

Ik zou ook geen geld geven als mijn zus trouwde. Eerder inderdaad een mooi cadeau, desnoods samen met andere familieleden als het boven budget gaat.

Groetekes, Sje

Mijn vriendin trouwde vorige week … en toen wilde ik iest speciaals geven (ze is getrouwd met een weduwnaar waarvan zijn vrouw is overleden bij geboorte van 1e kindje)… toen heb ik iets gegeven wat ze graag wilde hebben (voor in huis) en daarnaast omdat ik getuige mocht zijn heb ik een dienblad gekocht waar je zelf foto’s in kan doen… maar ipv foto’s heb ik daar verschillende teksten / beeldspraken in gezet… was erg leuk geworden en origineel. Blijvend aandenken en toch … niet duur (15 euro) ook kan ze het zelf veranderen door er iets anders in te doen… dus blijft leuk!

Gewijzigd door - mini-boy op 09 Apr 2009 10:24:21

das een leuk idee… van dat dienblad!
die moet ik onthouden!!
waar kun je die dienbladen halen??

groetjes!!

karin

Ik heb die van mij bij het Groene Warenhuis gekocht, de Intratuin dus.

Groetjes van Christa

xenos heeft deze ook

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

ja xenos heeft ze maar die van intratuin/groenrijk zijn steviger… dus blijven langer mooi. Je hebt ze in wit/zwart en bruin…