Bruiloft van mijn broer

Volgende maand gaat mijn broer trouwen. Heeft iemand nog leuke ideeën om te doen?
En ze willen graag geld, hebben alles al, wat is het gangbare bedrag tegenwoordig. Heb echt geen idee.

Alvast bedankt voor de tips
Marty

Hier in twente is het wel gangbaar inderdaad om envelop te geven, maar ja het is je broer, hebben ze hele dag feest en dan avonds nog een boerenbruiloft?

Kussies

Het is geen grote bruiloft. Ze trouwen 's middags en dan eten en feestje. Geen muziek en dansen
Daar heb ik juist zo’n zin in.
Maar, kinderen zijn ook uitgenodigd.

Marty

Wij deden voor familie ongeveer 75 gulden per gezin.

Heb bij mijn vriendin een leuk idee gezien. Die kregen het geld allemaal in kleingeld, dat was verwerkt in een kaars. Een flinke kaars en ze moesten hem echt op laten branden om al het geld te krijgen.

Was ook nog eens een mooie kaars met allemaal verschillende laagjes, allemaal mooie kleuren. Hadden ze ergens laten maken.

Groetjes Miriam

Dat van die kaars is echt een leuk idee, er is een kaarsenmakerij dicht bij mij.

Hebben jullie ook nog ideetjes om iets geks te doen samen met mijn zus, haar vriend, mijn man en ik?

Marty

ja martha

leen onze videocamera, ga naar zijn werk, zet een zwager in zijn vrachtwagen doe net alsof hij je broer is, ga naar hun huis als ze er niet zijn en film daar, ga naar je schoonzus haar werk en doe haar na, dit was hilarisch , moet je maar aan george vragen we hebben het gezien laatst toen we op een bruiloft waren.
Dan hoef je daar niet voor gek te staan met een stukje maar staat je stukje al op video.

Kussies

Dat is een leuk idee zeg.
Jammer dat wij geen bruiloft meer in het verschiet hebben!!!

Groetjes Miriam