Evianne wil niet meer slapen s`middags en dat trekt ze eigenlijk net niet nog. Maar leg ik dr toch erin dan brult ze gewoon of dat nou 5 min is of 45 min dat maakt niks uit. Sommige dagen gaan goed, maar andere weer niet. Dan is ze erg pieperig en ze wil niks ed. Zo heb ik dus nu voortdurend een strijd om dr luier te verschonen en zelfs het op de gang zetten werkt niet. Ze loopt de hele dag dus liever met een poepluier dan dat ik hem verschoon, mocht ik dr zover krijgen om die dan uit te doen, dan krijg ik weer geen nieuwe aangedaan. pfffff ze krijgt me er echt woest mee met die fratsen op het moment. Nu vind ik voor straf op de gang niet zo erg, maar ze maakt Jessin er steeds wakker mee met dat gebrul ( en heb ook geen andere wat minder gehorige plek in huis ) en daarbij helpt het denk ik niet omdat ze moe is of zo. Zo ineens heb ik ( en pappa ook ) dus vrij veel strijd met me meissie, dat hadden we voorheen nooit en ik vind er niks aan. Ze kan ook nog wel heel erg lief zijn hoor maar ik begrijp niet waar het zo ineens vandaan komt.