Brrrr straks met whoopy naar de dierenarts

He, ik zit hier nu echt met mijn ziel onder mijn arm.
Te wachten tot dat de dierenarts belt, dan gaan we erheen, waarschijnlijk krijgt whoopy de poes daar een spuitje.
ze is pas 10, maar al een dik jaar ziek nu.
lever etc, heeft al een operatie doorstaan, en allemaal pillenkuren.
maar nu is ze op. ze is giga afgevallen, en eet niet meer, drinkt niet meer, poept niet meer. plast in huis. en ze wast zichzelf niet meer. ze ligt ook op de meest vreemde plaatsen hier in huis te slapen, tot en met in hondje zijn mand, en heel dikke vrienden zijn het nooit geweest. ze is zich aan het verstoppen, en waggelt een beetje met lopen. dus het is een goede keus, maar leuk? zeker niet, zit nu de minuten op de klok af te kijken.
wat zal het stil zijn straks in huis.

moest ik effe kwijt.
Mo

OOOOOooo sterkte hoor. Zo`n beestje is uiteindelijk wel een lid van het gezin he. Moeilijk hoor. Een dikke knuffel…

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jeee Mo, balen is dat toch altijd hè, ook al weet je dat het het beste is voor Whoopy…
Ik weet niet of je al bij de dierenarts bent inmiddels of dat je nog moet, maar in ieder geval heel veel sterkte!!!

Groetjes, mamma van Stephan

sterkte nooit leuk is dit want het hoort er ewoon bij he bij het gezin

Jeetje, wat zielig voor Whoopy en wat erg voor jullie. Je verwacht dus elk moment een telefoontje dat je mag komen? Wat een akelige minuten zul je meemaken.

Heel veel sterkte!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

We zijn weer terug, en idd, ze heeft een spuitje gehad.
Ze was in de laatste fase, dus dit was het goede moment zei de dierenarts, omdat ze leverproblemen had zou ze hierna een delirium krijgen, en heel misselijk worden, volgens de dierenarts een hele nare dood.
Dus dat hebben we haar gelukkig kunnen besparen, en toen ik dat allemaal hoorde had ik echt zoiets van: heef haar maar gauw die spuit, het is goed zo.

Maar dan ga je met een lege tas weer naar huis, en dan komen toch de tranen, het huis is nu al leeg.

groet
Mo

och meissie toch

groetjes Kim, mama van

en

Hè bah, zit hier met kippevel je berichtje te lezen.
Kan het me zo goed voorstellen! (heb zelf ook katten gehad).
Ellendig hoor!
En tuurlijk heb je gedaan wat het beste was en haar verder lijden bespaard etc. etc.
Maar daar heb je nu even niks aan. Je hebt haar er niet mee terug.

Heeeeel veel sterkte nogmaals!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ooh, dat vind ik erg. Nogmaals heel veel sterkte meid, met het verlies van jullie lieveling.

Liefs Carola

Heel veel sterkte meid
heeft hier bij mij wel een traantje los gemaakt je verhaal
Groetjes Heleen mama van Robin

dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties!
Whoopy was 11, en dan heb je heel wat met elkaar meegemaakt. en idd heel veel troost als je je niet lekker voelt, dat voelen ze aan, en komen ze lekker kroelen.
erg leeg hoor, zo zonder haar. ze stoeide iedere dag met hondje, dus die is zijn lichaamsbeweging ook kwijt.

groet
Mo