Broodtrommels/ lunchboxen en drinkbekers


#1

Het duurt nog een maand of 3, maar ben wel even benieuwd.

Wat voor een lunchbox hebben jullie voor je kind?
En wat die je er in?
Wat voor een drinkbeker (antilek) hebben jullie?
En wat krijgt hij/zij mee naar school?

J gaat nu wel naar school, maar alleen de ochtend; dan gaat er een boterham, fruit en beker 50/50 water/sap mee!



#2

Ik heb voor onze meiden zowel broodtrommel als bekers van Mepal. Supergoed spul!

Groetekes, Sje


#3

dit hebben mijn kids… ook mepal

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Anna heeft ook zo’n Mepal beker en trommel. De trommel gebruikt ze alleen op de dinsdag omdat ze dan moet overblijven. Haar fruit doe ik in een apart bakje, eentje van de Ikea. Bijvoorbeeld een kiwi (geschild uiteraard en in stukjes gesneden) of een sinasappel gepelt.

Banaan doet ze gewoon in haar rugzakje, net als bijvoorbeeld een madarijntje, die kun je makkelijker zelf pellen of een plakje ontbijtkoek in een boterhamzakje.

's Middags hoeven ze hier niets mee te nemen. De school duurt dan ook maar twee uurtjes.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009


#5

Hier wordt jurian in Juli 4 jaar (dat duurt gelukkig nog even…) en krijgt dan voor zijn verjaardag een rugtas met naam en de beker/trommels die kimmetje heeft laten zien … Dacht gelijk een leuk kadootje …


#6

@mini boy, waar kun je die rugzakken met naam bestellen, is namelijk een erg leuk kado!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#7

Hema heeft ze, volgens mij die goedkoopst. Maar bullbie oid en kotter hebben ze ook.

Je kan er een leuke applicatie bij kieze bijv een vluegtuig.

Liefs


#8

wat leuk, ik ga tegen de tijd dat bo naar school gaat (duurt gelukkig nog een jaar ) bij de Hema even kijken, vind het echt leuk!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9

kan ook bij koterkado of simlycolors (maar daar weet ik de prijs niet van)

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#10

Hier ook de mepal trommel en beker. Setje 1 gaat hier nu al ruim anderhalf jaar mee en redt het nog wel een hele poos. Kost iets meer maar is zeker het geld waard

Mandarijntjes (met schil) of bananen geven we zelfs in de trommel mee zodat het fruit niet onderweg of op speelzaal geplet wordt als er per ongeluk iemand boven op de tas gaat staan


#11

idd koterkado of simplycolors verkopen ze bedrukt, je kan ze natuurlijk ook gewoon bij de blokker kopen met disney prinsessen erop

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#12

Hier ook mepal…

De oudste heeft een bob de bouwer brooddoos (maar daar wil ie nu vanaf, hmm… in groep 3 wordt dat misschien toch een beetje kinderaachtig?) en 2 gewone effen blauwe bekers. Niet die met dat tuutje die kimmetje laat zien, maar met het gewone deksel. Zo een met tuutje heeft ie ook gehad, maar vind ik maar lastig met schoonmaken, en de bovenkant van het deksel ging er steeds af nadat ie een paar keer was gevallen…

De jongste heeft voor de peuterspeelzaal een Hello Kittybeker, gewoon merkloos maar dat model beker zie je ook wel veel, en gaat ook ontzettend lang mee.
de beker hiervan dus.

Maar ehm, je schrijft antilekbeker? Maar volgens mij zijn er geen kindjes meer op de basisschool die nog uit een antilekbeker drinken hoor. Hier niet tenminste…
Allemaal een gewone beker, of met zo’n tuutje van mepal.

Of bedoel je gewoon een afsluitbare, en heb ik het helemaal verkeerd begrepen?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#13

Hahah Suzsje, ik bedoel gewoon een goed afsluitbare, hihih die dus niet lekt, J heeft er een met prinsessen erop nu, maar die lekt toch wel af en toe, heel vervelend, dus ik moet er altijd een extra plastic zakje omheen doen, en zo’n vieze natte beker uit een tas halen, brrrr daar heb ik zelf een trauma van!
Dus ik bedoel idd gewoon eentje die niet lekt, J heeft nooit zo’n tuitbeker gehad, en drinkt al vanaf 9 maanden uit een gewone beker!
Ik zal dus maar voor Mepal gaan, aangezien dat dus het beste klinkt, had de site al gevonden met allerlei prints er op. Mijn ervaring is wel dat je die prints er af kan poetsen door het vele gebruik, is dat bij Mepal ook zo of valt het goed mee?


#14

prints zijn vrij onverwoestbaar hoor en ja idd prinsesse is leuk in gr 1 en 2 en daarna echt niet meer

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”