Broodje eten

Danique heeft een dikke week mogen spelen tijdens het eten, puur omdat ze anders dus haast niet at. Maar gisteren en vandaag heeft ze gewoon haar broodje weer in de stoel gegeten, en ook nog helemaal op! Geen geknoei, geen gedoe… Heerlijk. En ipv het normale uur wat ze erover deed, was het nu binnen 20 minuten op. Wou het toch ff meedelen

Ha ha ha heeft je aanpak toch vruchten afgeworpen

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd met de boterham in recordtijd!

Nora is tegenwoordig zo’n schrokop, die doet anderhalve boterham in een kwartier. Soms wel 3 hapjes tegelijk! Je kan maar trek hebben!

Eetze! Hilde

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Daarom, wou toch ff melden dat ze het nu dus snapt

Danique at in het begin ook 2 broodjes op, maar langzaam aan werd dat er maar eentje. Op een gegeven moment waren het nog maar 3 hapjes, en dan begon ze al te klieren. Maar de laatste twee dagen gaat het weer goed, dus hoop dat ze het wat volhoudt. Moet wel zeggen dat het heerlijk is dat ze weer gewoon eet. Heb ik s’middags ook wat meer tijd om wat met haar te gaan doen. Alhoewel het nu zulk rotweer is dat ik er zelfs tegenop zie om die 500 meter naar de supermarkt te lopen…

Wat fijn Jolanda dat ze haar broodje weer gewoon in de stoel eet.

En ik maar zeggen ik zou haar nooit speelgoed geven tijdens het eten !! Je hebt toch gelijk gehad, ze gaat toch weer eten zonder speelgoed

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ze kan het wel!! Top!