Broodbakmachine


#1

Denn heeft onze broodbakmachine maar weer eens van zolder gehaald. Alleen zijn we de handleiding kwijt. Heeft iemand heel toevallig ook een Le Caf 404 broodbakmachine? Of ken je iemand die die heeft?

Heeft iemand anders nog lekkere broodrecepten? Dan experimenteer (raar woord) is gewoon een beetje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#2

Zonder gebruiksaanwijzing een heerlijk brood gemaakt!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#3

als je in goolle intikt recepten broodbakmachine krijg je heel veel recepten zo probeer ik ook steeds wat nieuws uit

veel bak plezier

Tries

Liefs Tries


#4

Hartstikke knap Jolanda!
Ik zou er niks van bakken zonder recept.

Groetjes, mamma van Stephan


#5

Ach gewoon water, broodbakmix en boter in de machine doen. Programma op normaal zetten en dan 2,5 uur wachten.
Vandaag ga ik proberen om een bananenbrood te maken.
En idd ga ik recepten van het internet halen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#6

Lekker hé!
Wij bakken al meer dan een jaar iedere dag ons brood.
De bakker verdient aan ons niets meer!

Ik heb een keer pizzabrood gebakken.
1 pak wittebroodmix met tomatenpuree, ui heel fijn, knoflook en kleine blokjes salami.
Wel het lekkerst als je het warm eet.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday


#7

Mmm dat klinkt lekker, Mim. Dat ga ik onthouden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#8

Aan ons verdient de bakker ook niets meer, de broodmachine is geweldig!
Er zijn trouwens boekjes over het bakken van brood te koop. volgens mij heeft mijn moeder zo’n boek, ik zal 'ns vragen hoe 't heet. Daar staan namelijk heel veel recepten in voor de broodbakmachine

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)


#9

Wij eten vanavond dat pizza-brood (als het lukt tenminste).
Ik ga ook op het internet eens kijken naar lekker brood.
Denk dat de bakker ook niets meer aan ons zal verdienen, zelf gemaakt brood is echt veel lekkerder dan het brood van de bakker.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#10

Hier ook een dagelijkse broodbakker. Zelf broodbakken kost minder moeite dan bij de bakker een brood kopen. Wat ik erg lekker vind en gemakkelijk is het Twents volkorenbroodmix van de Albert Heijn. Alleen mix en water toevoegen en 's ochtends wakker worden met de geur van vers gebakken brood
Groetjes,
Sandra, mama van Jens (4-4-02) en Mats (17-12-04)


#11

Het pizza-brood was echt heerlijk, beter gezegd is heerlijk we hebben nog over!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).


#12

Heb een hele tijd zelf mijn brood gebakken. Maar ik zal dat ding weer eens gaan gebruiken. Dat van dat pizza brood lijkt me ook heerlijk.
Zal het ook eens proberen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan