Brood/melk

hoi meiden,

Vandaag begonnen Mirte brood te geven en ze vondt eht heerlijk! mmmm hele boterham met smeerkaas op. Als het aan haar lag zou ze nog meer lusten.
Nu zat ik met de melk. Had gewoon een volle fles gemaakt en denk kijk wel wat ze opdrinkt. ze liet van de 200 ook maar 20 staan. Is dit niet ruim veel na een hele boterham? Hoeveel melk geef je na de boterham? Mirte is zo;n etertje niet normaal. Met lieke had ik toen altijd problemen om er een paar stukjes in te krijgen maar mirte had in 10 min hele boterham op.
Krijgt nu smorgens 200 opvolgmelk
fruit
boterham hoeveel melk?
groente en 100cc sap
200 pap

ben het dus even kwijt hoeveel melk ik nu na die boterham geef, alweer zo lang geleden dat lieke 7 maanden was. hahah

Groetjes Gytha

Wat fijn dat Myrthe haar boterham zo lekker vond. Ik gaf Tim ook 180+6 na zijn boterham en zowel de boterham als de fles daarna waren zo op. Ook zijn we met 7 maanden begonnen met een bordje pap s’ochtends ipv een fles. Hij kreeg dus alleen tussen de middag en s’avonds na het eten nog een fles. Die fles van na het eten hebben we met 9 maanden vervangen voor een toetje na het eten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier gaven en geven we altijd 180cc melk na het broodje (ten tijde van de poedermelk was dat dus 180cc+6 schepjes). Dat ging er altijd prima in.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hier dus ook hahah
klein eetertje. cb adviseerde een halfve fles opvolg melk na boterham maar ik geef ze toch maar gewoon een volle fles en kijk wel wat ze lust.
morgen vroeg wil ik ook een bordje pap proberen. Misschien dat het spugen dan ook minder wordt. merkte nu al dat ze van de boterham en melk niet spuugde dus hopen dat ze met een bordje pap ook niet spuugt.

Groetjes Gytha

ik wilde net hetzelfde topic openen!
Eliza krijgt nu al dri dagen een boterham met smeerkaas maar ik ben gelijk het schema kwijt… Nu ze brood krijgt zijn haar slaapjes gelijk anders en slaapt ze snachts ook niet meer door. ze heeft geen krampjes…

schema nu:

7:00u 180+6
10:00u 2 stuks fruit 60cc sap
12:30u 1boterham met smeerkaaas 180+6
15:00u koekje/of fruit met 50cc sap

ze valt dan om half5 in slaap en is haast niet wakker te krijgen omdat ze overdag heeel weining slaapt, half uurtje ofso…

ik wl haar groente en toetje graag rond 5u geven, half 5 geven lukt ook niet dan is ze te moe.
Ze kreeg savonds om half8 ook nog 180+6 maar wil nu een toetje gaan ngeven en dan melk afbouwen proberen. maar ze is echt TE moe voor de groente.

kunnen jullie helpen met tips?

Groetjes Shirley

Tjaah… toch proberen om haar overdag langer te laten slapen denk…

Je zegt ook dat ze slaapt voor ze haar groente krijgt…
Kan je haar niet wat langer laten slapen, en haar om half 6 of 6 uur avondeten geven, en dan wel het toetje inplaats van de fles.
Heb je hier iets aan?
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

vamorgen bordje pap ging goed! ze vond het wel lekker. En niet gespuugd dus dat scheelt al veel.
Gisteravond had ze wel weinig zin in avondfles ja die had wel genoeg gehad gisteren. vannacht gelukkig niet wakker geworden van honger dus ze zal wel genoeg hebben gehad.

Groetjes Gytha