Brood bleeee

heb ik weer,kaitlyn was echt een fanatiek brood eetster,at 2 boterhammen tussen de middag.maar sinds van de week,2 hapjes en ze zit dan bleeeeeeeeeee haalt het uit haar mond en geef het aan mij als ik negeer doet ze het wel weer terug maar dan bij de 4e hap gooit ze het op de grond en klapt in haar handjes of ze zeggen wil ik ben klaar.

dwingen heeft geen zin want ze spuugd het dan uit,kan het zijn dat het door haar verkoudheid komt of is dit weer een van haar fases.

vind het zo rot he als ze niets binnen krijgen en ik weet reservers zat maar toch.haal je lekker bolletejs ook niet kaasbroodjes ook niet kaasstengels ook niet.

koekje ja die wilt ze wel want ze is letterlijk verslaafd aan de kaakjes.

groetjes bianca

hoi ik heb dat met ricardo ook gehad en ik weet niet hoe oud dat kaitlyn is maar misschien heplt dit want bij ricardo hielp het wel teminste maar elk kindje is anders natuurlijk ik liet ricardo gewoon zelf kiezen wat hij op zijn brood wilde want ricardo at ook slecht en sinds ik dat doe eet hij als geen ander
dus misschien dat je daar iets aan hebt en dat dwingen ik ben daar geen voorstaande van want ik ben dan bang dat ricardo dan helemaal niet meer wilt eten

veel sucsses
groetjes van wilma

kaityln is 13 maanden en lust bijna alles op brood.soms weet ik niet wat ik haar brood wil doen en dan sta ik met de belegdoos en een potje jam klaar.en waar zij har handje als eerste opdoet krijg ze erop.

en dwingen daar heb ik wel meegeleerd met de oudste,maar ja de errste keer denk je weer wie weet helpt het maar nee ze spuugd het uit.

maar wel bedankt voor je reactie

groetjes bianca