Bronchitis?

Sinds een week of 5 heb ik dus last van een zeer hardnekkige kriebelhoest
Jammer genoeg mocht ik tijdens mijn zwangerschap alleen maar Tussistin siroop hebben.
Nu, na de bevalling, mocht ik ook niet zoveel méér ivm de borstvoeding. Maar ik had toch iets gekregen dat uiteindelijk best hielp
Oftewel: sinds een dag of 3 had ik eindelijk het idee dat ik er vanaf ging komen!

NOT

Gisterenavond opeens weer heel erg hoesten, maar ander soort hoest.
En vanaf vanmorgen opeens steeds meer pijn bij mijn ribben/borst. Aan de zijkant.
Die pijn is steeds heftiger geworden en momenteel haal ik geloof ik liever geen
adem meer Zo’n zeer doet het.
Echt niet normaal meer
Nou bleek ik er ook nog beetje koorts (38 C) bij te hebben…
Morgen mag ik om 14.00 uur naar de huisarts.
Assistente denkt dat het misschien bronchitis is ofzoiets.
Heeft iemand van jullie dat weleens gehad?
Wat kan je er (behalve antibiotica) tegen doen?

Bedankt alvast

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 30 Nov 2005 16:05:41

Ik hoef de laatste 2 (3) dagen niet zoveel te hoesten gelukkig.
Voornamelijk gisterenavond en vanochtend weer opnieuw. Toen was het idd een beetje slijm dat ik ophoeste.
Maar verder vandaag niet. Gelukkig maar, want als ik wél hoest ga ik dus echt finaal door de grond
Zelf had ik trouwens ook de mogelijkheid van een longontsteking in m’n achterhoofd…
Maar als ik bij Google kijk dan lijken de symptomen van bronchitis en longontsteking best wel op elkaar.

In ieder geval vind ik het zwaar kl*te en baal ik best wel.
Had gehoopt om vandaag of morgen eindelijk eens een paar stappen buiten de deur te doen, maar als ik daadwerkelijk 1 van de 2 dingen heb vrees ik dat ik beter niet de kou in kan.
Nou ja, er zijn ergere dingen natuurlijk

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 30 Nov 2005 17:03:04

als je op je rug leg bieb,heb je dan het idee dat je geen adem meer krijgt

want dan is het waarschijnlijk wel longontsteking,anders denk ik ook wel bronchitis

sterkte meis

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pff laten we gewoon hopen dat het geen een van de twee is!! zijn nl alle twee niet men om vanaf te komen! ik weet dat er van die pompjes bestaan bij alle twee de dingen ,ma ik kan je niet vertellen als daar nu antibiotica in zit of niet!! nou allesinds veel succes morgen hou ons op de hoogte!
heel veel beterschap gewenst!!!

liefs jessica, &

Komt erop neer dat hij het niet zo wist eigenlijk.
Tenminste, ik heb geen duidelijk antwoord gehad.
Maar het maakt me niet zo uit. Ik heb namelijk een antibiotica kuur gekregen van hem en daar ben ik gewoon mega blij mee.
Hij vond ook dat het nu veel te lang duurde (ruim 5 weken) en nu met die enorme pijn erbij…
Dus met een dag of 2 gaat het zeer waarschijnlijk een stuk beter!

Gewijzigd door - Bieb op 01 Dec 2005 20:36:20

Beterschap Bieb!!!
Sorry dat ik wat laat reageer (druk druk), maar in eerste instantie dacht ik aan bronchitis.
Ik heb het zelf zo nu en dan ook en als ik op mijn rug lig is het heel benauwd.
Destijds heb ik daar ventolin voor gekregen, dat werkte bij mij binnen 5 minuten.
Mar goed laten we voor jou hopen dat het na de antibiotica kuur beter gaat
Nogmaals beterschap!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Ik sluit me bij Ammetje aan, ik heb ook bronchitus gehad en ventolin was bij mij tevens het medicijn wat meteen goed hielp. Overigens heb ik het daarna nooit meer gehad (moet toch een aardige opsteker zijn).
Hoe gaat het nu Bieb?

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hoop dat het aanslaat bieb,en dat je er snel vanaf bent

sterkte en doe lekker rustig aan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tjee Bieb balen zeg!
Maar idd wees voorzichtig, Arno hoest ook de longen uit z’n lijf en heeft dus idd longontsteking De uitslag van de foto’s volgen nog wat de huisarts dacht dat z’n luchtwegen ook aangetast waren

Nou meis beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Beterschap Bieb.
Ja Ventolin werkt perfect.
Ik gebruik het bijna dagelijks (astma).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Klopt ventolin werkt wel, ik heb ook astma en ben ook bekend met ventolin

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb 1x ventolin gehad na een longen-test. Zo hey, wat een heftig spulletje hahaha!
Het gaat redelijk. Gevoel dat mijn ribben van voor en van achter volledig in elkaar getrapt zijn en ik hoest nog steeds natuurlijk.
Maar ja, waait wel weer over.

Gewijzigd door - Bieb op 02 Dec 2005 10:47:14

hey bieb heel veel beterschap!! nu hopen dat de kuur vlug aanslaat en je vlug weer fris en gezond door het huis vliegt!!

liefs jessica, &