bah, dachten we dat we 2 jaar geleden van alle bronchitis en astma ellende af waren. Niet dus, Nils is al meer dan een week flink verkouden, ziek, koortsig en hij loopt te hoesten als een ouwe vent. Vanochtend dus naar de dokter geweest met 'm en jawel hoor, weer bronchitis. 't is maar een lichte bronchitis, maar toch…
Nils heeft nu een kuurtje en een neusspray gekregen en volgens de huisarts zou 't na 't weekend wel weer over zijn. Maar goed, 't zal wel weer goed komen, maar ik baal er toch behoorlijk van dat die bronchitis weer terug is.
Sorrie hoor, moest dit even kwijt, we hebben toendertijd ook zoveel ellende hiermee gehad, dat wil ik niet nog een keer meemaken.
Bronchitis
ja als die R in de maand is dan is het oppassen met bronchitis en astma patientjes
hier ook hoor,houd me hart vast voor dylan ben gewoon bang als hij gaat hoesten en ook dat hij weer longontsteking kan krijgen he
nou sterkte met het manneke
He jakkies, wat vervelend voor Nils. Een gewone verkoudheid is al vervelend, maar een lichte bronchitus is zeker geen lolletje. Hopelijk heeft de huisarts gelijk en is iw gauw weer beter!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
hehe, eindelijk, na 2 weken is Nils eindelijk weer opgeknapt. De kuur is goed aangeslagen. Alleen heeft ons overbuurjongetje nu hetzelfde. Bij hem duurt 't nu al bijna een maand, begonnen met verkouden, toen koorts en nu dus ook een lichte bronchitis. Vreemd, bronchitis is toch niet iets wat besmettelijk is???
Hoi,
Nee Bronchitis is absoluut niet besmettelijk.
Kan toch ook toeval zijn?
Groetjes Eljada