voor hun is het natuurlijk dat ze een tweede willen, of het zo natuurlijk zal gaan tja das altijd de vraag, maar daar staat niet iedereen bij stil gelukkig. als ze nou had gezegt wij nemen een tweede dan had ik er wat meer moeite mee gehad maar goed.
je vraag, tja jordy was nog erg jong toen Roy er bij kwam maar het gaat heel goed is erg lief voor zijn broer, over het algeneem zijn oudere kinderen toch heel lief met baby’s alleen als ze wat ouder worden kan het soms wat moeilijk zijn, maar als ouder heb jij daar een hele belangrijke rol in. ga veel op bezoek bij baby’s speel met poppen en laat zien hoe je een flesje geeft of zo dat soort dingen betrek het oudste kind overal bij verzorgen spelen kuffelen alles. er is ook een boekje over om voor te lezen boer/zus op komst heet het geloof ik
en druk tja ik heb ze snel op elkaar en peet is daar bij ziek geweest is vond het heel druk maar hou niet minder van ze en had hem dan nog gewilt hihi
werk? voor mij niet maar das heel persoonlijk ik zou het nu niet volhouden en ik ben geen mens dat ze naar het kdv doet ook dat is dus heel persoonlijk.
veel plezier met de voorbereiding en dat alles naar wens is hihi… laat ons het maar horen als het zo ver is…
Tries