Britse tienerzusjes krijgen alledrie kind

weet niet of ik het mag neerzetten maar dit vond ik wel erg,en dan de school de schuld geven,als ouder kan je ook tegen je kinderen voorlicjting geven of zie ik dat verkeerd???

bron nu.nl
Uitgegeven: 23 mei 2005 14:37

LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.

De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.

Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.

Pffffff lekker is dat, de school de schuld geven. Waar blijft je eigen opvoedkundige taak dan ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Belachelijk om de school daarvoor verantwoordelijk te stellen zeg!
Maar is het écht waar???
Jeee, TWAALF jaar die jongste…
Pffffff…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Dacht altijd dat de taak bij de ouders lag
Volgens deze vrouw dus niet
Lekker makkelijk schuif de schuld maar door naar school

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Ik kan het niet geloven! Zo jong!
Dat kinderen van 12 jaar dit al in de praktijk brengen, dat moet toch wel opvoeding zijn, of niet?

quote:
Dat kinderen van 12 jaar dit al in de praktijk brengen, dat moet toch wel opvoeding zijn, of niet?

Ja, dat lijkt mij dus ook.
Vind het knap laf van die ouders zeg

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

ben blij dat jullie net zo denken als ik

liet het hans lezen en die sprak ook al van schande naar de ouders dat ze dat niet vertellen…