Bril kapot, verzekering?

Mijn oudste dochter heeft een bril en is daar zelf altijd erg voorzichtig mee. Nu denkt haar kleine zusje daar helaas anders over en heeft de bril van haar hoofd getrokken en nu is er 1 pootje afgebroken.
Weet iemand of we dit ergens kunnen opgeven bij de verzekering en zo ja, bij welke?

Groetjes,

Inboedel of WA-verzekering dacht ik.

Groetjes Natasja

ja volgens mij valt dat onder WA-verzerking… ff google of gewoon de verzekering even bellen.

Succes he

Volgens mij is het inderdaad WA.

Groetekes, Sje

Een aansprakelijkheidsverzekering is alleen mbt schade toegebracht aan goederen of spullen van derden, niet binnen je eigen gezin. Dacht ik …

Maar even bellen met de verzekering kan nooit kwaad! Mits je een aansprakelijkheidsverzekering hebt, natuurlijk.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow dat dacht ik juist wel dat dat er ook onder viel als je kind bv de telefoon laat vallen en hij is stuk valt dat er gewoon onder.
Maar inderdaad voor de zekerheid je polis na checken of even bellen.
Of weetje al meer?

Das een lastige… Ik zou gewoon eens bellen met je verzekeraar (WA) en het verhaal uitleggen, eens kijken wat zij ervan zeggen.
Ik weet niet hoe lang je oudste dochter deze bril inmiddels heeft, maar het zou ook kunnen dat een nieuwe bril voor haar ook voor een deel al vanuit de ziektekostenverzekering vergoed kan worden (meestal om de 2 jaar).

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar