Gemeen hoor hihi
Beste Demi & Milan
Hier een brief van de Sint …
Allereerst Demi… Sinterklaas is erg trots op jou omdat je zo goed je best doet op school, ga zo door!! Maar ik wil dat je goed naar Papa en Mama luisterd, als Papa of Mama nee zegt, of als je iets niet mag, dan moet je niet steeds zo boos worden, beloof je dat? Je bent al een grote meid van 5 jaar, en grote meiden van 5 jaar worden niet boos als je iets niet mag, Papa of Mama willen alleen het beste voor jullie.
En Milan… jongen je maakt Sinterklaas erg verdrietig, en ook wel een beetje boos… Waarom doe je toch steeds andere kinderen pijn?? Ze doen jou ook geen pijn, en straks willen de kinderen niet meer met jou spelen… Waarom heb je Amber in haar wang geknepen?? De dakpiet had het gezien… Zul je dat nooit meer doen, wil je dat Sint beloven?? Als jij lief bent voor andere kinderen, dan zijn ze ook lief voor jou… Als jij goed je best doet kerel, dan beloofd Sinterklaas jou een mooi kado op 5 December, zullen we dat samen afspreken??
En denk erom Demi en Milan, Sinterklaas ziet ALLES!!
Lief zijn voor elkaar, beloofd???
Dan mogen jullie nu jullie kadootjes open maken.
Groetjes van Sinterklaas, en natuurlijk van zwarte Piet
En dit met wat sintplaatjes heb ik uitgeprint en dat komt bij de schoen, gemeen he? Maar Milan is echt vreselijk tegen andere kinderen op dit moment, hij zoekt ze echt op om ze vervolgens pijn te doen, heel frustrerend want ik moet het steeds maar weer goedpraten en ook andere moeders worden er natuurlijk op den duur niet vrolijker van, hopelijk schrikt hij hiervan, en helpt het een beetje
Groetjes Nathalie & Co