Brief van Sinterklaas

Gemeen hoor hihi

Beste Demi & Milan

Hier een brief van de Sint …

Allereerst Demi… Sinterklaas is erg trots op jou omdat je zo goed je best doet op school, ga zo door!! Maar ik wil dat je goed naar Papa en Mama luisterd, als Papa of Mama nee zegt, of als je iets niet mag, dan moet je niet steeds zo boos worden, beloof je dat? Je bent al een grote meid van 5 jaar, en grote meiden van 5 jaar worden niet boos als je iets niet mag, Papa of Mama willen alleen het beste voor jullie.

En Milan… jongen je maakt Sinterklaas erg verdrietig, en ook wel een beetje boos… Waarom doe je toch steeds andere kinderen pijn?? Ze doen jou ook geen pijn, en straks willen de kinderen niet meer met jou spelen… Waarom heb je Amber in haar wang geknepen?? De dakpiet had het gezien… Zul je dat nooit meer doen, wil je dat Sint beloven?? Als jij lief bent voor andere kinderen, dan zijn ze ook lief voor jou… Als jij goed je best doet kerel, dan beloofd Sinterklaas jou een mooi kado op 5 December, zullen we dat samen afspreken??

En denk erom Demi en Milan, Sinterklaas ziet ALLES!!

Lief zijn voor elkaar, beloofd???

Dan mogen jullie nu jullie kadootjes open maken.

Groetjes van Sinterklaas, en natuurlijk van zwarte Piet

En dit met wat sintplaatjes heb ik uitgeprint en dat komt bij de schoen, gemeen he? Maar Milan is echt vreselijk tegen andere kinderen op dit moment, hij zoekt ze echt op om ze vervolgens pijn te doen, heel frustrerend want ik moet het steeds maar weer goedpraten en ook andere moeders worden er natuurlijk op den duur niet vrolijker van, hopelijk schrikt hij hiervan, en helpt het een beetje

Groetjes Nathalie & Co

Hahaha ik heb het ooit ook gedaan bij de dochter van Ed
die deed een uur zowat om haar bord leeg te eten pffff Ja ik kon toen nog niet veel was nog niet al te lang bij Ed
Maar goed wel een brief geschreven
S`morgens zat er dus een brief in de schoen en een paar pepernootjes geen kadootje
Nou madam vond het niet zo heel leuk van sinterklaas maar is wel veeeeeeel
beter gaan eten
Dus hier heeft het gewerkt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Whahaha wat een idee
Nu maar hopen dat ze naar de sint luisteren.

Groetjes Marianne mama vanRuben

hmm… goed idee!!! hihi

liefs jessica, &

Je brengt me op een idee. De oudste is onmogelijk op het moment dus ik ga jouw trucje eens uitproberen.

We hadden al wel Sinterklaas gebeld vandaag om door te geven dat-ie geen cadeautjes hoeft te komen brengen als het zo doorgaat hier. Dat heeft even indruk gemaakt, maar in de loop van de avond was de angst alweer weg.

Groetekes, Sje

Nou ik kan je zeggen tot nu toe werkt het

Het is misschien wel een beetje gemeen van ons, maar hij is echt onmogelijk de laatste weken, ik verzin de meest gekke capriolen om hem niet mee naar school te nemen, want echt hij zoek de een na de ander op om te klieren of hem/haar pijn te doen…

Kreeg van iemand anders wel commentaar hierop of ik dit echt ging voorlezen, want ik maakte m’n kids bang, nou sterker nog ik had het al gedaan en hij is écht niet bang voor ze want vandaag hebben ze sint en piet gezien, niks aan het handje

Groetjes Nathalie & Co

Ik denk ook niet dat je ze hier bang mee maakt hoor. Je maakt ze bang als je gaat dreigen dat ze in de zak mee naar Spanje moeten of dat ze met de roe krijgen. Nou, dat is al lang achterhaald dat soort dreigementen.

Maar je mag Sinterklaas best op een goede manier inzetten bij het opvoeden van je kinderen hoor. Dus niks mis met zo’n brief!

Groetekes, Sje

Thnx ik dacht al dat ik als een wanhopige moeder overkwam die door hulp van sinterklaas meer hoopte te bereiken bij haar kids

Ik vroeg haar ook of ze Milan soms een weekje wilde hebben en dat ik haar dan graag nog eens zou spreken

Groetjes Nathalie & Co

Hihihihi, nou ik heb wel al gedreigd met het niet mogen zetten van de schoen. Evianne luisterd nl helemaal niks als het gaat om het nieuwe hondje. Wel logisch natuurlijk, maar als ze niet naar me luisterd hebben we dadelijk een bijtgrage viervoeter of zo. Tot nu toe werkt het dreigement om geen schoen te mogen zetten super.

hahaha. En ik heb al gedreigd dat de pieten niets in de schoen zullen stoppen als ze zien hoe ze zich hier gedragen. Maar dat helpt dus niets. Dus ik denk dat er zaterdag in plaats van een kadootje ook maar eens een briefje in de schoen zit.

Sorry, ik ben dus zo’n trutje hierin he. Ik vind dit dus voor mezelf niet kunnen. Nou moet ik zeggen dat t de kids ook niet raakt denk ik hoor hahahaha Gister siste ik toen ik pisnijdig op Eva was (hier ook echt moedeloos hoor van t gedrag pfff wat een ellende momenteel) dat sint ons huisje misschien wel overslaat met zulke stoute kids (ik weet t, tegen mn eigen regels in haha) maar eva zei heel rustig och jaaaa ikz et mn schoen wel, ik kijk wel of sinterklaas komt whahahaha

Overigens zei de echte sint t ook bij de intocht op tv he : OOK stoute kindjes krijgen kadootjes… tsja… ik vind t wel logisch… de rest van t jaar issie er ook niet hihi Maar BEGRIJP t heel goed hoor want oooohhhhh wat is opvoeden soms enorm moeilijk (en zeker in jouw geval nathalie, alle respect dus hoor begrijp me goed)

Liefs, Els

Nou geloof me of niet, maar gister en vandaag was Milan super SUPER lief, dat heb ik hem ook zo vaak als ik kon verteld, dat ik hem zo ontzettend lief vond en dat ik denk dat de “dakpiet” dat ook wel ziet, dus als ie zo doorgaat zit er vandeweek weer een briefje in z’n schoen, maar dan met complimentjes!!

Normaal gaat ie als we Demi uit school ophalen altijd andere kinderen zitten vervelen, duwen schoppen slaan noem maar op…

Vandaag voor school al gezegd Milan denk aan de brief he, lief zijn voor andere kinderen, nou echt ik kan het bijna niet geloven, hij stond aan school met z’n plu, en vroeg een luc (die hij altijd verveelt) of hij bij Milan ook onder de plu wilde, “het mag best hoor zei hij, anders word je zo nat” ik smolt helemaal, voorheen zou hij hem er echt onderuit gejaagd hebben, luc keek dan ook echt van, wanneer komt de duw of schop… maar NEE die kwam niet…

En Demi’s vriendinnetje mickey kwam spelen en normaal verveelt hij altijd die meiden, maar nu speelde hij lief mee, en ik had hier 2 van die stoombootjes (knutselplaten van de Jumbo) en Demi wilde die maken, maar ik had er maar 2, oh zei Milan, je mag die van mij wel hebben hoor Mickey, oh zo lief!!

ben trots op m’n kerel!! Hopelijk zet het zo door, hij is zo leuk als ie gewoon lief is hihi…

Groetjes Nathalie & Co

Wat fijn dat Sinterklaas bestaat he?!

Groetekes, Sje

Heerlijk

Groetjes Nathalie & Co

Geniet er nog maar 2 weken van! Daarna moet je weer zelf op gaan voeden. Hihi!

Groetekes, Sje

Ze zijn beide echt superlief, ik geniet er effe met volle teugen van!!
Gister zelfs uit eten geweest met ze, en ze hebben zich beide supergoed gedragen aan tafel…
Meestal eindigt zoiets in een drama

Heerlijk, op zulke momenten weet ik weer hoeveel ik van ze houd

Groetjes Nathalie & Co

Lekker koesteren die momenten!

Heb jij dat ook, als ze een dag stierlijk vervelend zijn geweest en je hebt behoorlijk tegen ze moeten mopperen dat je als ze 's avonds heerlijk knus liggen te slapen jezelf bijna schuldig voelt dat je zo gemopperd hebt?

Onzin natuurlijk want je hebt terecht gemopperd, maar op zulke momenten sta ik naast die bedjes te smelten en dan denk ik zo ongeveer bij mezelf “wat een rotmens ben ik dat ik zo tegen ze tekeer ben gegaan”.

Soms lastig hoor om moeder te zijn! Hihi!

Groetekes, Sje

Haha,
Zeker fijn als je weet dat je weer met een gerust hart kunt gaan uiteten!
Ik heb die problemen nog niet!
Ik heb een kindje van 1 week en 2 dagen,!!
Nu maar hopen dat dit trucje het hele jaar werkt en niet alleen als de sint in het land is he,!!!
Haha,
Groetjes FaYe,!

Och, wat een klein mopje nog! Gefeliciteerd Feetje met de kleine mop!
Hoe ervaar je nou zelf een bevalling als je in je dagelijkse werk altijd al bevallingen van anderen doet?

Groetekes, Sje