Brand winkelcentrum Gouda(+foto)

er is niks over zeg pfffffff,zo raar,gisteren haalde ik nog fruit bij de groenteboer en nu is hij ook weg,echt alleen de aphotheek,de makelaar en de bloemist is er nog…maarja wie weet wat voor waterschade roet schade hun hebben.we zijn net wezen kijken en ze waren nog met blussen bezig

Brand verwoest winkelcentrum Gouda

Uitgegeven: 26 november 2005 08:07
Laatst gewijzigd: 26 november 2005 09:47

GOUDA - Een zeer grote brand heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag vrijwel het hele winkelcentrum De Heester in Gouda verwoest. Zes van de negen winkels zijn verwoest. Zo’n vijftig bewoners boven en in de omgeving van het winkelcentrum zijn geëvacueerd.

Twee personen zijn met ademhalingsmoeilijkheden naar het ziekenhuis gestuurd. Er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen. Dat heeft de gemeente zaterdagochtend bekendgemaakt.

De brand begon rond 01.00 uur in een snackbar en sloeg over op vijf aangrenzende panden. Tegen zes uur was de brand meester. De meeste evacués zijn bij familie of vrienden ondergebracht, anderen zijn opgevangen in een hotel. Uit onderzoek moet nog blijken wanneer zij weer kunnen terugkeren naar hun woningen.

De oorzaak van de brand en de financiële schade zijn nog niet bekend. De gemeente heeft bijna zeventig brandweerlieden en achttien agenten ingezet. Er is een informatienummer geopend: 0182-588222.

Gewijzigd door - bianca4 op 26 Nov 2005 20:29:27

Nou, dat lijkt me idd erg raar, zo’n heel centrum ineens foetsie…
Zonde hoor.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

alles verwoest?! SCHRIK o jee… de ouders van een vroegere vriendin van me hebben daar een bakkerszaakje in het winkelcentrum, ik mag ze wel eens gaan bellen, want die mensen hebben al zoveel ellende meegemaakt

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Zo dat is inderdaat raar dat in zo’n korte tijd zoveel kan verdwijnen.

Verschrikkenlijk allemaal hoor

veel liefs mignon

http://www.brandweergouda.nl/incidenten/2005/261149.html

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tjeee wat een ravage

Groetjes Nathalie & Co

Erg hoor, het zal je bedrijfje maar zijn…
Woon je er vlak bij bianca??

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

ammetje,

ja woon er 5 minuten met de auto vandaan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

oh wat vreselijk!!

liefs jessica, &