Brabantse mama's?

hallo iedereen!
ik ben op zoek naar mama’s/papa’s die in de buurt van breda wonen.
hier in breda heb ik 1 vriendin met ook een pas geboren kindje die ik ook via internet heb leren kennen en dat is eigenlijk de enige in mijn omgeving met kindjes… van rond mijn leeftijd…
dus zijn er hier ook mensen uit breda of omgeving…
zo ja laat dan ff iets van je horen!
xxx patricia

mama van damanja
(03-07-2005)

uuuuh buurt van breda… nou een uurtje ervan af telt dat ook?? hihi Maar al mijn schoonfamilie komt uit roosendaal dus dat is al een beetje dichterbij en daarom zijn we ook vaak in brabant te vinden. Suc6 met zoeken naar brabo’s… de lekkerste brabo is echter verhuisd naar zeeland

http://www.familievergouwen.nl

En ik moet helemaal uit het hoge noorden van nederland komen, dus dat schiet ook niet op.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

En als je ons een duwtje in noordelijke richting geeft vallen we van de aardbol…
Sorry ook wij kunnen je niet helpen, we zitten helemaal in Dokkum!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

dokkum is friesland toch?
mijn oom heeft een tijdje in hallum gewoond!
en kwam daar dus bijna iedere maand een weekendje lekker stappen in leeuwarden
erg leuk daar!

mama van damanja
(03-07-2005)

Dan moet je ook eens in sneek langsgaan, dat is wel wat kleiner dan leeuwarden maar een stuk gezelliger, en je kan er ook nog leuk winkelen!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

hshahha mijn oom wootn weer lekker in breda dus jammer genoeg kom ik er niet meer! geen slaapplek hahaha!

mama van damanja
(03-07-2005)

Hoi Patricia, Ik ben mama van Shirley, en wij komen uit Geldrop!? Huh?
Een gehucht bij Eindhoven zeg maar. Ik woon een beetje uit de buurt maar ik vind het wel leuk als je eens een berichtje achterlaat, want ik vind het ook wel `s leuk om met leeftijdsgenoten te babbelen in plaats van preken van oudjes die alles op het gebied van kinderen beter weten.
Doei
Gr Bianca

Bianca