Ha ha ha die fase hebben wij nog niet. Enne Zeeman heeft hele leuke dingen hoor, ook voor meiden. Alleen lijkt het allemaal een beetje op elkaar. Dus Hennes en hema zijn ook popi hier…
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha die fase hebben wij nog niet. Enne Zeeman heeft hele leuke dingen hoor, ook voor meiden. Alleen lijkt het allemaal een beetje op elkaar. Dus Hennes en hema zijn ook popi hier…
Groetjes,
Michèle
Haha, daar zal papa inderdaad niet blij mee zijn Michele…lijkt me wel een giller als Erik later op ballet zou willen…oh jee, dat zal niet zonder slag of stoot gaan…
Wat weer een bemoeial, dat mens van dat spijerbroekje. Lekker belangrijk voor haar hoe jij je kind kleedt…ach, weer iemand zonder eigen leven.
Groetjes!
Ik weet het, mijn broertje wilde wel op ballet. Zijn zussen deden het en hij wilde ook. Van mijn moeder mocht ie en zijn vader was woest. Hij heeft het 1 jaar gedaan en was in de uitvoering een hele lieve kikker. Na dat jaar was het over.
Enne Morgan ziet er heel stoer uit in haar sijkerbroek
Groetjes,
Michèle
Tssss, het lijkt wel alsof alle mensen in Den Haag zich overal mee bemoeien! Ik sta er van te kijken hoe vaak Michele zeikende mensen achter zich aan krijgt! Ik heb dat niet vaak hoor, dat mensen zich bemoeien met mijn kledingkeuze voor Julia. Hoewel hm, IK bemoeide me laatst wel met een moeder in de Prenatal. Ze vroeg aan de verkoopster welke maat slaapzak ze moest hebben voor haar baby van oktober, want hij had er nu eentje nodig omdat het zo koud is. ‘Een 70’ zei die verkoopster, maar ik riep spontaan: ‘Ech nie, da’s veel te groot voor je kind hoor, mijn kind van augustus verzuipt er nog in, die moet je niet kopen!’ Toen gaf de verkoopster ons de tip om het hoofdje wat in te nemen, zodat ze er niet in konden glippen. Ok. Had ik net een pleidooi voor die moeder gehouden, dat ze beter een 60 kon pakken óf één van 70 zonder mouwen (de mouwen maken de slaapzak immers vaak te groot), zegt ze: ‘Ik koop deze (maat 80), met mouwen want dan kan ons menneke er nog in groeie…’ ??? Ik dacht: ‘Zie je, je moet je er ook niet mee bemoeien. Die slaapzak maat 80 zal wel lekker goed passen!’ Tssss!
Nog een leuke anekdote over kleding. Ik zat eens in Arnhem in een cafeetje. Ik was Julia aan het voeden. Ze droeg een knalroze pak. Zat er een oudere man naar haar te kijken, zegt 'ie: ‘Mooi he, zo’n kindje. Het is zeker een meisje?’ Duh! Trouwens, ik zou ook rustig een jongensspijkerbroekje kopen hoor. Daar zit zo weinig verschil in! Zolang zo’n ventje maar niet in de rose stippen jurk van Morgan gaat lopen! Mensen moeten niet zo bekrompen doen. Inderdaad Mriek, wéér iemand zonder eigen leven! Wat je zegt! Ha! Mijn neefje heeft lang haar en dan is hij DUS een meisje. Terwijl hij dan een camouflage broekje aan heeft met een sweater met capuchon, op en top jongen. Raar hoe mensen soms redeneren!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Veel plezier met je dagje Rotterdam Michele! Benieuwd waar je mee thuis komt vanmiddag…
Oei Rainbow, heel even had jij dus ook geen eigen leven daar in de Prental…
Hihi. Grapje hoor!
Groetjes!
Oh ik geef ook wel eens ‘tips’ aan mensen, maar gezien ik zelf ook heel jong oog (echt geen 29 maar 20) kijken ze me meestal aan van meisje waar bemoei je je mee. Wordt eerst zelf volwassen, dus ik hou meestal me mond. Ik had het laatst wel andersom. Een heel jong grietje (ik vroeg hoe oud ze was, net 17) met een baby van 8 weken, ook een meisje. Wat ze nou moest nemen kwa maat kleertjes. Wanneer ze wat aan konden en zo. Dus die heb ik wel even geholpen en een paar tips gegeven. Ze was helemaal alleen en ik had niet de indruk dat ze pappa van het kindje zich verantwoordelijk voelde. Ik heb dan best medelijden met zo’n meid. Het is al niet makkelijk een kind, maar helemaal niet als je zo jong bent en dan ook nog alleen.
Enne we zijn goed tekeer gegaan in R’dam hoor meiden. Echt ik weet zeker dat jij wel even in Morgan haar kast wil neuzen Rainbow. Jij ook wel Mriek, maar denk niet dat Erik er wat aan heeft Echt wat ik al eerder zei LANG LEVEN DE KINDERBIJSLAG… En Morgan kan nu van 62 naar 68 en door naar 74… En ja ook rekening gehouden met wisselingen van het seizoen
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha oke, ja ik had zoiets van tegen de tijd dat ze het aan gaat doen is het minder koud en dan trek je haar geen dikke truien meer aan. Maar volgend jaar kan ze het ook niet aan dus even met de seizoenen meedenken
Ik heb zelf bij H&M gewerkt en heb een detailhandel textiel opleiding.
Groetjes,
Michèle
Aaah, daar komt de aap uit de mouw. Komt het toch maar mooi van pas! Dat heb ik dan weer niet, dat merk je dan toch hè…
Hm, ben benieuwd wie een grotere kast heeft: Julia of Morgan! Vandaag is deze mama namelijk ook gaan shoppen, deze keer in Breda en daar scoorde ze ook nog het een en ander, want bij de HEMA waren er ‘ronde prijzen’. Julia heeft alvast een oranje shirt met een koninginnetje erop, voor 30 april of course. Hehehehe…gesproken over vooruit denken he! Ik zag ook een heel schattig gehaakt halterjurkje, maar dat durfde ik toch niet in 74 te kopen. Zul je net zien dat Julia dan opeens nog in 68 zit en dat het arme kind dan een t-shirt onder haar halter moet…dat is geen gezicht natuurlijk. En 68 is dan denk ik te klein, want met hoogzomer is ze al bijna 1…Met pijn in het hart liet ik het maar hangen. Ach wat, het was toch strontduur, dus daarvoor kon ik weer veel wél al draagbare spulletjes kopen, waaronder een paar heerlijke wantjes met katjes erop! Ze zijn wel veel te groot, mevrouw leek net een bokser, maar lief waren ze wel…! Ik liet me bij Zeeman nog bijna verleiden om wéér slofjes te kopen, want ik had er nog geen met poezen erop en ze waren maar 2,99…maar toch maar niet, want Julia zwemt in de slofjes en ze haat ze ook nog! Ik heb wel een ‘pink lady’-jas gekocht in 74 alvast. Kennen jullie die jasjes, van de Pink Ladies van Grease? Zo’n model is het, ook in rose. Heel hip en ze kan het ook doordragen. En ik scoorde een spijkerjackje. Ik heb ook weer een paar setjes hangertjes gekocht, want eh…ik had er geen meer. Tja, als je zo goed vooruit denkt als wij hier, dan hangt je kast vol met 62, 68, 74 en een enkele gekregen 80…Ja, wij zijn goed be-sug!
Trouwens…vinden jullie het ook niet knap dat wij via een boze baby, keukenmachines, plastic schorten en stofzuiger-CD’s op vooruit denken bij het kopen zijn gekletst? Wij zijn echt briljant! Woehahahaha! Nou, mama gaat eens naar bed, voordat Julia haar pap alweer heeft verteerd en ze gaat huilen…Gaap! Tot morgen!
Hmm wie zou een greote kast hebben. Denk dat ze aardig gelijk lopen. Maar goed dat ze het nog niet door hebben want dan willen ze weer kleren lenen van elkaar… En dat klinkt heel stoer dat pink lady jasje… (ja ja ja deze mamma heeft grease maar (!) 501 keer gezien of zo). Waar had je die gehaald?? Niet dat ik nog iets mag kopen hoor, maar gewoon voor de weet…
En ja dat zou ik ook niet gokken zo’n halter. Wat je zegt het is niet zeker dan. Kijk shirtjes en zo kan ze wel aan dan maar dat is echt zo specifiek zomer. En wat je al zegt je houd weer geld over. Morgan heeft van de H&M een rood truitje met een cupcakje erop. En een rode hello kitty jurk… ook mooie ronde prijzen. En een bambimaillot. Wij zijn een beetje van de bambi hier. Op haar geboorte kaartje stond een oude disney schets van bambi en stampertje op het ijs.
Ik ga straks maar haar oude spul ruimen. Al vind ik dat best moeilijk hoor en haar nieuwe erin doen. Oh ja Rainbow, loop een keer bij de zeeman en Hema binnen en vraag of je hangertjes mag hebben of als je het koopt dat je ze er bij wilt. Meest zaken doen dat gewoon, scheelt jou weer hangertjes kopen, en je hebt meteen broekhangers van de hema…
Even on topic een beetje weer. Wordt Julia ook steeds wakker tussen 4 en 5 op het moment dat ze de speen wil, nog moe is maar niet echt goed meer in slaap valt?? Ik heb al de verwarming hoger gezet rond die tijd want ze voelde wat kouder aan, maar misschien anders een kruik… Ze heeft geen honger, maar ze lijkt niet goed meer in slaap te kunnen komen. En mamma heeft dan staads tullendienst, door de weeks is dat niet zo erg want dan moet ik er toch rond vijfen uit, maar in het weeken willen we wel ‘uitslapen’ tot zeven uur en ik weet dat ze dat kan. Misschien is het het sprongetje hoor, maar verder is ze weer het zonnetje in huis.
Groetjes,
Michèle
Ja, die broekhangers zijn wel handig. Nu liggen alle broekjes opgestapeld…Meestal gooi ik de hangers weg, maar ik ga ze toch maar bewaren!
Bambi…ook erg leuk! TOEVALLIG heeft Julia vandaag een Bambi-jurkje aan. Het is een Oililyjurkje uit de collectie van vorig jaar, dat ik bij een outlet heb gescoord. Het is fantastisch! Compleet met bambi’s en boven een rose rouche (hoe schrijf je dat: roesje). Het staat top, maar…het wordt erg kort alweer en ik vond dat de nek ook wat strakker ging zitten…Ooooo, het lieve kleine kindje wordt echt steeds groter! Dat moet ook, maar nu kan ze dat lieve jurkje voor het laatst aan alweer…en ze heeft het pas 3-4 keer gedragen…zoals met al haar kleren, want ja, als je veel hebt, dragen ze alles niet al te veel he. Maar het voordeel daarvan is, dat het niet zo verwassen wordt, want daar houdt deze mama niet van! Dat Pink Lady-jasje heb ik in een klein winkeltje gekocht, dus niet bij een keten. Het is niet glanzend, maar van gewone stof, maar ik vind het model Pink Lady! Er hoort ook een capuchon bij, maar die haal ik eraf, anders is het geen Pink Lady-jasje meer! Er zit wel zo’n stiek onderaan, hopelijk valt het ook een beetje pofferig, want dat hoort dan wel…
Ik schrok ervan, dat jullie om 05.00 uur op moeten! Dat is voor ons midden in de nacht! Wij balen al als Julia in het weekend om 07.30 uur gaat miemelen! Dat is voor jullie dus uitslapen! Wij wonen dicht bij het werk, dat scheelt. Maar doordeweek staan we ook rond 07.00 uur op als ze naar het kdv moet. Dat begint morgen weer…is denk ik ook wel weer goed, want misschien krijgt ze dan weer wat meer ritme. Bij ons begon het feest al om 00.30 uur met de speen willen! Ik heb je er in een ander topic over verteld…lees even. En ik post er hier ook even wat over, voor wat tips!
Succes met opruimen en inderdaad…ik heb het ook gedaan laatst en het is leuk om de 68 alweer op te hangen, maar nu gaan de 50-56’jes echt weg…Boehoe…Misschien ooit voor een zusje? Het echte kleine baby-achtige is er nu wel af en dat was juist ook wel lief…Maar nu worden het echte kindjes en ach, dat is ook leuk. En straks gaan we meemaken dat ze gaan lopen, gaan kletsen, ondeugend worden…Genoeg leuke dingen nog!
ha ha ha ik zei al tegen mervin na gister nu moeten we wel een meisje maken als we een tweede willen Hij lachen. Hij vind het wel wat dochters. En hier ook niks verwassen hoor. Mijn schoonzus verpest elke was. Zo zonde, maar ja dat is haar ding. Hier gaat alles in de robijn en met hoge uitzondering in de droger.
Mervin staat om 5 uur op en ik om half zes. Dan maak ik mezelf klaar, daarna morgan. Die krijgt om 6 uur de fles, Dan gaat pappa naar zijn werk en mamma gaat dan ontbijten en om half zeven gaan wij weg. Eerst ging Morgan in de draagzak dus als ze dan echt net gegeten zou hebben wordt het zo’n milkshake, maar vanaf dinsdag (maandag is pappadag) gaat ze met de wagen. Ik kan haar niet meer in de draagzak hebben. Krijg te veel last van me rug met en haar en de luiertas. Daarom heb ik de wagen ook verbouwd, dan kan ik hem inklappen en neemt ie minder ruimte in bij de creche in de gang.
Enne ik ga even het andere topic lezen. Over je tips… Morgan heeft net wel van kwart over acht tot kwart over tien (ja ze slaapt echt stipt 2 uur) geslapen dus pappa en mamma zijn ook nog even terug gegaan.
Groetjes,
Michèle