Boze donderwolken boven vandaag

hoi lady’s … vandaag vind ik echt een rotdag, zelf heb ik ontiegelijke pijn in me rug… mijn man was van het weekend weg, en ik heb 2 dagen met die kleine gespendeert, alle beestjes in de kinderboederij zijn overvoederd, de glijbaan in de speeltuin is versleten, kind heeft een blauw voorhoofd, (gisteren ging ze met 1 voet op een blokkie staan en viel kei hard met haar kop op de stoep) en blauwe wang omdat ze eergisteren in de tuin op een autoging staan die wegreed en ze zo met haar wang tegen het tuinmeubel schoof … gerumkies
maar nu ben ik nog 2 dagen thuis, en ik ben helemaal afgenokt ! pfhhh werd vanmorgen al wakker met 'wat moet ik in godsnaam vandaag gaan doen met haar ?
ik wil best een stukkie wandelen ofzo,maar ik verga van de pijn in me rug… ik heb besloten vanmorgen maar binnen te blijven, iemand tips met wat ik kan gaan doen met die kleine smurf… ??? zonder dat ik me rug nog meer naar de maan help ! ?

Stickeren, daar was mijn kleine uren mee bezig! Of lekker met z’n tweeen in bad! Als je die hebt Heerlijk relaxen, anders gewoon even voor de tv hangen, mag ook wel eens hoor

Ik zou idd zeggen laat haar lekker in huis spelen.

En heel veel sterkte met je rug.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

hahaha ja madam die zit hier nu in de kinderstoel met kleurtjes, (alleen word er weinig gekleurt, want zij eet liever de kleurtjes op, ook goed! ) en halleluja dank u dank u hebben we babytv!!

maar het is zo zonde hebben we een keer mooi weer … bouw ik wel een apenkooi in de tuin, zodat ze zich nie weer helemaal te pletter valt…
ja ik vind mezelf vervelen een hele dag best moeilijk,maak me verder nie druk om het huishouden ofzo…maar weet nie dan voel ik me zo nutteloos zeg maar !

Tja herken het wel hoor, ik vind ook dat ik altijd iig iets moet doen! Vooral omdat ik zoveel werk door de week, wij zijn gisteren lekker naar het zwembad geweest en hebben een ijsje gegeten!

ja ik ga vanmiddag ff met haar in de tuin zitten dan komt een vriendinnetje langs, ook met kindje, en die had dezelfde donderdag, kenne die jong mkeaar vermaken…ow maar nu is ze gewoon aan het rommelen,maar het is alweer 2 keer keet geweest, struikelt ze net alweer haar kop tegen de tafel, en klapt net neer door een puzzelstukje, echt hoe lomp kan je zijn!!!

ik zet rico altijd voor een disney film als ik me echt niet lekkervoel.
kan ik uitrusten en hij kan lekker genieten.
of ik zet hem aan zn tafeltje en geef hem klei in zn handen. dan hoef ik er alleen maar rustig bij te zitten zonder me teveel in te spannen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ja kleien lijkt me ook een goede oplossing, alleen zit pip nog in de fase dat ze alles opeet, en da’s nie zo lekker met klei…
dadelijk komt een dinnetje inclusief baby gaan we ff stukkie wandelen en laat ik haar wel ff los in de speeltuin ken ze ff dr engergie kwijt, overigens ligt ze nu ff lekker te maffe dus ff 'grote pauze’voor mama !