Boxers

Iedereen is nu met de zindelijkheid bezig, en ook wij willen er langzaamaan mee bezig.
Nu moet Seth dan wel boxers aan, en laat dat nu net het probleem zijn.

Hij heeft nu 3 boxers, alledrie van de hema, maat 86/92, 1 past er goed, en de anderen zijn eigenlijk te groot (maar met luier kan het wel).
Dus ja, dat kan niet prettig zijn als hij zonder luier in een net te grote boxer loopt, lijkt me.

Dus, hoe doen jullie dat?
Waar hebben jullie de boxers vandaan, en welke maat?

Liefs, Anne

Hier dan geen boxers nodig Maar helemaal niet tevreden over het ondergoed van de hema. Hemdjes zijn te wijd, bandjes zakken af, en aan de maat ligt het niet! Heb dezelfde maat van een duurder winkeltje en dat zit helemaal goed!
Misschien een ander merk proberen dus?

Van de Zeeman…volop keus en niet duur en ze zitten prima!

Gr, Danielle…Ik heb er ook van de WE en die zitten ook goed maar zijn wel duurder!

Wil je perse boxers omdat je ze zo stoer vindt of wil Seth ze zelf… Ik heb hier nl. de ervaring dat de onze liever gewone broekjes draagt dan boxers. Die boxers blijft ie maar uit zijn billen plukken (om het maar zo te zeggen). Hij vindt ze wel stoer en wil ze graag aan, maar eenmaal aan wil hij ze weer net zo snel weer uit of vraagt wat ik met zijn broek heb gedaan omdat het niet lekker zit.
De boxers die ik heb, komen bij Zeeman vandaan. Verder prima kwaliteit, maar worden hier dus weinig gedragen.

De gewone onderbroekjes van Hema vind ik super (vijf in een pakket geloof ik). Ze zitten mooi degelijk en alles blijft mooi binnen het onderbroekje zitten De onze draagt nu nog onderbroekjes die hij twee jaar geleden zomers over zijn luier droeg, ze lijken onverslijtbaar.

Ik heb ondergoed van Anni Rolfie te koop bij de Kruidvat. Ze hebben ze nu niet in de winkel maar online kun je ze wel bestellen. Sluiten mooi aan en niet dat het hele zakie er buiten hangt

Wij gebruiken de boxers van de Hema en ik ben daar erg blij mee. Hij past ze zowel met als zonder luier prima. Hij draagt ze wel 1 maat groter dan dat hij van kleding heeft.

Groetjes,
Sandra

wij gebruiken de boxers van de hema en zeeman, en ben er tot nu toe ook heel terveden mee. moete r wel bij zeggen dat Bo er tot nu toe nog steeds luiers onder heeft, onze zindelijkheids poging komt na donderdag!! ben wel benieuwd of de boxers die hij nu heeft hem zonder luier ook nog passen, anders maar weer even op zolder kijken om de oude maten te voorschijn te halen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi ,

hier hebben de jongens ook nagenoeg veel ondergoed van de HEMA
Vind wel, dat ze na een aantal keren drastisch kleiner worden,
maar dat is mijn mening
Bij ons zijn ze ms net ietsje ouder, maar als je de boxers ook nog in droger doet,
worden ze echt kleiner…
'Hier doet ondergoed van Hans (voor zover die nog open zijn
en idd Zeeman ook goed.
Wel vind ik m.n. van de HEMA dat de hemdjes ook heel veel krimpen,
oudste nu maat 116 , koop je een hemdje voor hem 122 (extra groter)
1 x wassen en stuk kleiner, vlg mij doe ik iets fout haha

Scheelt we hebben 2 jongens, past de jongste het nog wel

Gr. mama van 2 kids

Hier heb ik voor de jongens ook boxers. Ik vond de onderbroekjes verschrikkelijk. Met de luier aan zaten ze helemaal niet fijn en toen de oudste zindelijk was, ging zijn hemd de hele tijd uit zijn onderbroek. Ik ben toen ook overgestapt naar boxers.
Ik koop ze ook bij de Kruidvat (Anni Rolfi) en bij de Zeeman. Deze blijven erg goed vind ik en ik was ze erg vaak omdat ze elke dag een schoon hemd en boxer aankrijgen.
Mijn oudste heeft ooit van mijn tante een hemd van Vingino gekregen en een boxer van Retour. Die zijn gewoon geweldig hoor! Maar ik ga ze niet aanschaffen, veel te duur.

@Freubeltje: Ik heb inderdaad geen onderbroekjes geprobeerd. Maar het lijkt alsof Seth tevreden is met zijn boxers, en hij vindt het erg stoer dat hij ‘hetzelfde heeft als papa’.

Verder heb ik de boxers al wel vaak in de droger gedaan, ze zijn wel kleiner geworden, maar nog niet klein genoeg.

Vanaf welke maat zijn die boxers van de zeeman, en van de kruidvat?

De boxers die we nu hebben zitten in de was, en als ze schoon zijn, ga ik ze nog maar een keer passen, want eigenlijk vind ik het te gek voor woorden dat hij ze nog niet past, haha.

Liefs, Anne

Ik heb voor onze meiden ook altijd boxertjes. Wel de meisjesversie natuurlijk.

Die tip kreeg ik van een vriendin toen de dames naar school gingen. Ze zitten, liggen, hangen (rekstok) daar vaak in de meest onmogelijke houdingen en die gewone onderbroekjes geven dan een doorkijk als ze rokjes of jurkjes aan hebben.

Boxertjes geven niet zo’n doorkijk, dus dat is net wat netter. Niet dat we preuts zijn hier ofzo, maar als het niet nodig is, is het niet nodig die doorkijk in de onderbroekjes. Je hoort tegenwoordig van die spookverhalen, je kunt ze maar beter voor zijn.

Groetekes, Sje

Die van de Kruidvat gaan volgens mij vanaf 92-98 en die van de Zeelan volgens mij vanaf 86.

Ik heb voor Jim een setje boxers en hemden bij de AH (ja de supermarkt) gekocht maat 86/92 en die zitten echt perfect.
Nu heb ik laats ook boxers en hemden bij de hema gekocht maat 86/92 en die vallen echt groot. Vooral de hemdjes de armlussen zijn erg lang vind ik.

Mama van Jim

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb voor nath boxers bij de zeeman of action weg… 92/98 maar laatst ook een bjorn borg boxer gekocht maat 104 en die zit ook prima!

Nathanael is van 10-06-09

Hi hoi hier ook de boxers van het kruitvat, vallen mooi smal en blijven perfect.
Wij zitten op maatje 86-92.

@sje, heb ik met luna ook altijd gedaan, die van de ene pijp naar de andere pijp kijkende onderbroekjes… Brrrr.

Gr Patries

@bakmama, klopt met luier hihi
zonder luier heeft ie echt nog 92…
nath is van 10 juni 09, dus nu bijna 2…

vind sommige trouwens wel klein uitvallen qua maten…

Nathanael is van 10-06-09

Nou, ik heb even op internet naar de maten van boxers gekeken, en kleiner is er inderdaad niet.

Dus dan gaan we inderdaad die hema boxers maar eens proberen, we hebben nu anderen namelijk.

Die van Zeeman ben ik bang dat hij helemaal niet past, in maat 92-98.

Wat voor boxers heb je nu voor Jorg bakmama? Of heeft hij gewoon die van de Hema aan (die een beetje te groot zijn)?

Liefs, Anne