Joey probeerd zich steeds vaker op te trekken in de box, hij gaat dan eerst op een knietje en een voetje, maar dan gebeurd er telkens hetzelfde, het kleed schuift weg en hij knalt met zijn hoofd tegen de spijlen. Nu heb ik vandaag het kleed er uit gehaald, en nu gaat alles veel beter. Enige nadeel is dat meneertje ook gelijk heeft uitgevonden dat het harde plastick speelgoed zo’n leuk kabaal maakt als hij het tegen die houten bodem aanslaat Maargoed, dat maakt me niet zo veel uit, ik vraag me alleen af of het niet raar is om hem zo in die kale box te zetten…? Lijkt me zo hard en koud voor hem, hoewel hij op de vloer (zijl) ook niet echt een zachte ondergrond heeft. Wat zouden jullie doen? Hem zelf uit laten vinden dat hij met het kleed voorzichtg moet zijn, of het ding er maar gewoon uit laten?
Box zonder boxkleed?
De boxen in Nederland zijn precies anders dan hier, want ik heb een matras nog onder het kleed liggen én het kleed zelf hangt vast aan de spijlen, dus het kan eigenlijk niet wegschuiven.
Misschien een idee om de punten met een lus vast te maken aan de spijlen?? Enne anders lijkt het me geen probleem hoor. Het ziet er minder fleurig uit. Moet wel zeggen ik heb dit probleem met Morgan nooit gehad die ging gewoon staan.
Groetjes,
Michèle
Hoi hoi,
wij hebben onder het zachte boxkleed een plastic boxkleed met antislip laag liggen. Dus wanneer de kleine zou gaan staan, halen we het zachte boxkleed eruit en blijft alleen het plastic boxkleed erin. Ideaal, werkte bij de oudste ook prima…
Grtz Von
Ook wij hebben een plastic kleed eronder liggen.
Wij hebben dit probleem ook niet gehad met Seth maar, dat zou je er dus ook in kunnen leggen, en als hij wat meer stevigheid krijgt, het kleed er weer in leggen.
Maar het kleed vast leggen op de hoeken vind ik ook een goed idee!
Liefs, Anne
Nou ja zeg! Wij hebben toevallig vandaag het boxkleed eruit gehaald, omdat wij met precies hetzelfde zaten. En nu gaat het veel beter met staan. Haha, vroeg me nog af of ik hierover een topic ging aanmaken, maar jij was me voor…
Ik denk dat we het even zo laten. Vind het niet gekker dan hem gewoon op het laminaat te laten spelen.
Groetjes,
M
Ik heb het boxkleed van Dani nu ook sinds een paar weken eruit gehaald. Het kleed verschoof steeds en dat was niet echt handig. Eerst dacht ik nog heeft de box dan niet een te harde ondergrond, kleed is natuurlijk zachter. Maar ja Dani speelt ook op onze houten vloer en buiten op de tegels…en dat is ook hard en gaat prima. Dus kleed eruit gehaald. Dani kan lekker in de box lopen, kan niet wegglijden op het kleed en er ook niet over struikelen, haha!
Gewoon het boxkleed er lekker uit halen. Hebben wij ook gedaan toen Tim stapjes ging maken in de box. Het kleed ging alle kanten op, speeltjes vielen onder het kleed etc. Het was gewoon een rommeltje doordat hij zijn hele box door banjerde.
Groetjes,
Sandra
Dat is helemaal handig Michelle. Mijn ouders hebben ook een plastic boxkleed. Ook lekker makkelijk met schoonmaken enzo. Hier moest het iedere keer in de was machine!
Groetjes,
Sandra
Hahaha ik dacht dit is de tip… maarre mijn zoontje schijft over het hout harder als met het boxkleed dus … niet de tip …
@sandra indd heel makkelijk en ook lekker zacht alleen wat kouder aan de billen waarschijnlijk maar dat is het laminaat ook.
@miniboy blote voetjes op het hout werkt dat ook niet?
Liefs Michelle
Hij glibbert op zijn knietjes door heel de box heen… snapt de link ook niet door beentjes te buigen…
Ach we hebben nog maar even geduld…
Zitten jullie kindjes nog veel in de box?
Hier is de box sinds een een maandje ongeveer weg. Hij is zo lief aan het spelen buiten de box, dat ik het ook geen probleem vind. Hij heeft heel wat uren doorgebracht in de box en vond het altijd schitterend. Maar op een gegeven moment vond hij het helemaal niks meer. Heel hard huilen etc. Liet hem dan een half uur huilen en haalde hem er dan uit en dan ging hij heel lief op de grond spelen. Dus ja hij zat er op een gegeven moment helemaal niet meer in, dus toen toch maar opgeborgen. Had altijd zoiets van ik laat hem zo lang mogelijk staan, maar ja hij wilde gewoon echt niet meer. Heb nu een hele leuke nijntje opberg kastje. Zitten allemaal bakjes in waar zijn speeltjes inliggen. En hij heeft een autogarage die hij helemaal fantastisch vind. En verder loopt hij de hele keuken en kamer in de rondte. Wat gaat het toch snel als ze eenmaal hun eerste stapjes los gezet hebben. Als je ziet hoe hij nu loopt lijkt het alsof hij dat al heel lang kan.
Groetjes,
Sandra
Dylano 'smorgens 3 kwartier en na de boterham 's middags ook zo’n 3 kwartier en jurian?
Moet zeggen dat hij zich op sommige dagen zich steeds minder lang in de box vermaakt, maar ik hou het nog ff vol denk dat hij er hier met een jaar ongeveer uit zal gaan, ben bang als hij losloopt dat hij helemaal niet meer te houden is in de box.
Maar dat kan nog wel een paar maandjes duren
Liefs Michelle
Eva stond donderdag bij opa en oma in de box (die hebben mijn ouders gekocht omdat ze vaak op mijn neefje en nichtjes pasten) en daar schoot het kleed ook steeds weg. Ze viel dan tegen de spijlen, al verwonderde ik me erover dat ze daar niet om ging huilen! Wij hebben een dikke mat onder het boxkleed, zo’n speciaal ding van Prenatal, zodat ze zachter lag toen ze nog Kiss had. Die verschuift niet. Ideaal! En Eva vindt de box nog prima, dus we laten 'm lekker staan. Misschien kun je zo’n onderkussen kopen (straks heb je de box toch weer nodig voor je tweede!) en anders zou ik het kleed gewoon weghalen. Dat staat niet raar hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Morgan heeft nu weer ontzettende hang dagen. Dan zet ik haar iets sneller in de box want dan stopt ze met huilen en vermaakt ze zich wel want anders kan ik niets doen omdat ze steeds letterlijk aan mijn broek trekt enne ze moet ook al heeft de hhh dagen toch een beetje op zichzelf zijn.
Groetjes,
Michèle
Klinkt ideaal zo’n plastick kleed er onder, maar wij hebben een ronde box, en daar hebben ze geen andere kleden voor dan de badstoffen die ik heb… Dat kleed koste al een vermogen, en naast dat het kleed verschuift, trekt Joey hem zelf ook alle kanten op. Ik verwacht dat hij dat met elk kleed zal doen, dus ik laat het ook maar bij een kale box
Joey zit nog best veel in de box. In ieder geval zet ik hem steeds in de box na het eten en na het slapen, en dan houd hij het steeds zo’n 3 kwartier vol. Ik vind het nog wel handig, en hij staat hier voorlopig ook nog wel even. Joey is ongeveer 15 maanden als de baby word geboren, en dan volgt die hem gewoon op!
Erik zit nog een paar keer per dag in de box: voordat hij gaat slapen. Dus na het broodje eten vóór z’n middagslaapje en 's avonds voor het slapen gaan. Even tot rust komen in de box. Hij vindt het prima. We gebruiken 'm dus niet veel meer, maar we doen 'm ook nog niet weg.
Groetjes,
M
Ook Seth zit niet bijster veel meer in de box, simpelweg omdat hij op de grond zo lekker speelt.
Maar af en toe is het wel handig, dus voorlopig staat hij er nog prima!
Liefs, Anne