Box weg of nog even niet

hoi ik heb een vraagje over de box. mijn kleine meid zit eigenlijk nooit meer in de box ze wil ook niet meer in zitten heel soms als ik even naar boven moet gaat ze in de box en dat is het heel hard huilen tot ze er weer uit gehaalt wordt.

nu zit ik te denken om de box gewoon weg te halen maar is dat niet te vroeg?
mijn dochter wordt bijna 1 jaar. wanneer hebben jullie de box weg gehaalt?

groetjes pascal

Nou britt gaat echt soms nog wel even in de box soms huilt ze ook wel even maar als ik haar geen aandacht geef houd ze van zelf wel op mama is de baas niet britt. Soms moet ze gewoon even in de box even een rustig moment even met ander speelgoed .
Dan kan ik ook even wat anders doen vegen of stofzuigen.
Ik laat hem nog lekker even staan heerlijk.
Maar als joun kleine meid er niet meer in gaat dan is het alleen maar een sta in de weg maar als jij wilt dat ze in de box gaat dan gaat ze in de box punt uit dan maar even huilen voor haar is het ook wel goed hoor zo weet ze dat er met jou niet te sollen valt toch ze hoeft niet altijd haar zin hoor ik houd ook erg veel van mijn dochter mar ik bepaal de regels en niet zei.
nou hoop dat je er wat aan hebt groetjes christel

[/url]

Mijn zoontje heeft de box nooit echt leuk gevonden.
dus de dag na zijn eerste verjaardag hebben we hem weggedaan.
heerlijk weer wat ruimte in de kamer.

Groetjes Marianne mama van Ruben

mijn oudtse wilde ook nooit in de box,deed het wel hoor dan huilde hij maar,maar na zijn 1e verjaardag heb ik hem weg gehaald

de 2e daar in tegen die ging er graag in en met 15 maanden is hij toen pas weg gegaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

bij mijn ousdet ging hij pas met 14 maanden weg, ik heb ook twee honden dus wil zowieso een aparte plek zolang lars nu 7 maanden nog zo klein is ik hoop dat we hem na zijn eerste verjaardag kunnen weghalen ik vind het ondingen voor de ruimte maar wel heerlijk om even je handen vrij te hebben

Hoi Pascal,

Je schrijft dat je kindje bijna nooit meer in de box zit. Nu weet ik niet of jullie zeeen van ruimte hebben maar als je kind er toch bijna nooit meer in zit en je bovendien een kleine woonkamer heb, tja, dan zou ik de box weghalen.

Wij hebben de box ook al snel weggehaalt want ze zat er nooit graag in.
We hebben er een stuk uitgezaagt en om de kanchel heengeplaatst zodat Joyce zich er niet aan kan verbranden. Was een slim ideetje van mijn vader.

hsallo

bij benita de eerste was hij ook al vrij snel uit de kamer verdwenen
delano echter zit wel graag in de box te spelen en dat wil ook nog ff zo houden ,met twee kids is het me toch wel ff erg handig af en toe,
maar goed meneer heeft het kruipen ondekt dus of het nog heel lang duurt ?
wie weet we zullen zien

dank je wel voor de reacties
we hebben toch maar besloten om de box weg te halen ze zat er toch nooit in. en inderdaat de huiskamer is niet zo groot dus nu meer ruimte voor haar.

denk dat dit wel beter is voor haar.
groetje

mama vind het zo fijn als hij nog even in de box zit … maar meneer vind er echt niks aan. Tja hopelijk is het de sprong die het doet… want voorheen zat hij juist veel in de box… wel heb ik vandaag als tip/advies gekregen hem meer vrijheid (dus uit de box) te geven ivm ontwikkelen.

Hoelang per dag zitten jullie kindjes nog in de box? Of is deze ook al verdwenene

lieke vondt het vreselijk in de box
heeft er ook weinig ingezeten, speelde liever op de grond.
Ik heb de box wel laten staan tot dat ze een jaar werd.
Soms was het toch even handig als je je handen vrij moest hebben, kon ik haar even in de box zetten.

groetjes gytha

Ik ga er stiekem vanuit dat het door zijn sprong komt… dus laat hem nog wel even staan…! Soms is het wel lastig want de ruimte is beperkte dan op de vloer (haha gelukkig) … maar meneertje heeft het best snel door dat hij niet meer in de box hoeft… dus denk dat ik het toch minimaal 1x per dag doorzet …

Bij onze oudste dochter (is nu 2,5) hebben wij met 1 jaar de box weggehaald. Ze zat er eigenlijk nooit meer in. En ik moet zeggen dat ze door veel vrijheid op de vloer later ook erg makkelijk was met nergens aan zitten.

Grt, Sabine

Lilypie - Personal pictureLilypie