Box-tijd

Hoeveel tijd zitten jullie kindjes achter elkaar in de box? Als Danique lekker ligt te spelen, kan ze er zo een uurtje in liggen. Kan ik mooi tussendoor wat huishoudelijke dingetjes doen, alhoewel ik dat liever niet doe maar dan wordt het ook zo’n bende… Vind het ook geen probleem, ga er af en toe bij liggen (ervoor dan, niet écht erbij…) en dan gillen/brabbelen/lachen we even tegen elkaar.

Nu had ik het er laatst over met een vriend van ons, zij deden dat ook. Hun kindje in de box en dan even gauw de was of even stofzuigen. Toen zei hij, maar jah… Dan ligt ze toch al gauw 3 kwartier in de box. Ik zie daar geen probleem in, als ze zich vermaken, waarom niet?

Als ze zichzelf goed kunnen vermaken, prima toch?! Ik had gewild dat onze oudste het zolang volhield. Die had het na 10-15 minuten wel gezien elke keer en dan wilde ze weer wat anders. Dus dan maar in de wipstoel. En hoppa na 10-15 min weer wat anders. Pfffffffffffffff…

Dus lekker van genieten dat die kleine meid zo lekker zelf kan spelen!

Groetekes, Sje

Hier ligt/lag Jurian ook altijd lang en veel in de box. Maar hij zag dat echt als zijn plekje en had het daar in het begin beter naar zijn zin dan buiten de box. Wel ben ik op aanraden van het cb hem bewust er vaker uit gaan halen … zodat hij meer prikkels zou krijgen om te gaan kruipen etc. Hij ligt gemiddeld nog wel een uur alleen in de box te spelen zodat ik de boel aan kant kan ruimen!

bij morgan verschilt het. De ene keer zit ze lekker te spelen en dan roept ze me af en toe en moet ik even kijken en de andere keer is het na 10 min bleren dat ze zich verveeld. Soms negeer ik het door er niet te veel aandacht aan te schenken en gaat ze als nog spelen. Ligt een beetje aan de sprongentijd ook en zo.

Groetjes,

Michèle

Hey, is Jurian vandaag nou jarig?! Gefeliciteerd!!

Gister … maar alsnog bedankt!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dylano zit er ook wel eens een uur in hoor, is meestal 's morgens. Moet mama nog wakker worden. en zelfs 'smiddags na het eten gebeurt het ook wel. dylano is wel vaak 2 tot 3 uur uit bed dus blijft er nog genoeg tijd over voor andere dingen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou, begon te twijfelen omdat die vriend van ons eigenlijk een beetje liet doorschemeren dat hij 3 kwartier lang vond, en dat dus bij hen ook niet gebeurde… Weet ik veel, kon wel slecht voor de ontwikkeling zijn of iets in die geest. Nu Danique kruipt is ze ook veel uit de box, ze vind van alles om mee te spelen… De tv-gids is favoriet, maar ook cd’s zijn leuk… En de koekjestrommel heeft ze ook al door, daar zitten haar lange vingers in

leuk hé vangen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Doe anders niet dan: Nee Danique, Afblijven Danique, Niet doen Danique…

Heerlijk toch dat ze zich prima kan vermaken in de box en inderdaad goed om haar ook lekker buiten de box te laten spelen.
Dani houdt het helemaal niet lang vol in de box. Nu hij goed kan zitten en af en toe staat in de box, kan hij zich wel beter vermaken. Maar ook dan volgens mij maximaal 10 minuten en hij houdt mij dan ook in de gaten. Is wel eens jammer, want je komt dat minder goed toe aan andere klusjes enzo.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou ik zou ook zeggen lekker van genieten! Ik herken Sje’s verhaal, hier was het ook de grote Minke-entertainment show de eerste maanden . Ik hoop dat onze volgende net zo fijn in de box speelt als jouw kindje hihi!
PS Miniboy: nog gefeliciteerd!!!

groetjes!

Lilypie
Lilypie

Rico kan ook heel lang in de box, zeker vergeleken bij toen hij nog niet kon zitten.
nu hij kan staan is het weer ietsje minder omdat hij nog wel is om wil vallen en het dan krijsen is.

Mini-boy, je banner is net te breed voor de breedte van het topic. Daardoor moeten we van links naar rechts scrollen om het hele bericht te kunnen lezen. Net wat smaller maken eigenlijk.

Groetekes, Sje

Ik moet zeggen ik ben blij dat Morgan soms nog zo’n tijd in de box zit want nee morgan, afblijven Morgan, luisteren naar mamma morgan kan knap vermoeiend zijn

Groetjes,

Michèle

vooral omdat ze NIET luisteren en gewoon doorgaan en dus zelf op moet staan om ze er weg te halen

Liefs Michelle

Ha ha ha inderdaad Michelle. Als het nou zou helpen tegen de bandjes… maar helaas…

Groetjes,

Michèle

nee daar merk ik ook nog geen verschil in hahahaha

Liefs Michelle

Nou, lijkt me heerlijk als ze zo lang in de box kunnen spelem. Ook Seth is het na een kwartier zeker al wel weer zat, en heb ik dus net niet genoeg tijd om iets te doen… Dus altijd stofzuigen, samen met Seth (in de draagdoek) en verder alles als hij ligt te slapen…
Is wel heel vermoeiend, ik ga meestal even wandelen, om zelf tot rust te kunnen komen
Liefs, Anne

Lilypie

E nals je hem nou een beetje ‘traint’ Anne? Gewoon als ie na 15 min gaat jengelen, gewoon even negeren, kijken wat ie dan doet. Morgan gaat dan als nog spelen als ze sjago is. en dat gewoon elke keer een beetje langer?? Niet om ze ‘op te sluiten’ maar inderdaad om even je dingen te doen.

Groetjes,

Michèle