Box eruit!

quote:
@Mini-boy, bedoelde het niet rot, hoor! maar ik dacht dat het heel vroeg was en dat jullei wel zouden denken, wat sneu voor dat arme kind... Dat viel dus mee.

Liefs!

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/09/25/5io8.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/ZhIGp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Dat weet ik toch meis… was ook maar grapje!! Lijkt me heerlijk qua ruimte … en iedereen kindje is anders… Hier nog geen drama’s gehad met hem in de box… dus dan laat je het al snel zo. Wel vind ik het persoonlijk belangrijk dat ze ook UIT de box komen om te spelen etc. Anders wordt hij/zij wel erg belemmert in zijn bewegingen.

Hier blijft de box voorlopig nog staan. Joey zal 15 maanden zijn als de baby word geboren. Hij speelt er ook nog dagelijks twee keer bijna een uur in, en vind het heerlijk! Hij moppert nooit at hij er uit wil. Op de grond vermaaakt hij zich ook goed, maar dan heb ik echt mijn handen niet meer vrij! Hij doet alles wat juist niet mag, dus ik hou hem voor Joey nog even paraat.
Ik heb me wel bedacht dat het misschien beter is hem een maand voor de uitgerekende datum alvast weer omhoog te zetten en Joey zijn speelgoed er uit te doen. Ik ben bang dat hij anders jaloers word dat de nieuwe baby zijn box inpikt. Of zal dat wel meevallen op die leeftijd?

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hoi hoi,

Grappig om deze toppic te lezen, ik zat van de week nog te denken van moet hij niet naar boven wordt Jony er niet te groot voor. Jony zit gem. ongeveer 2/3 uur in de box per dag.
Ik moet wel zeggen dat ze het na een 1,5 uur zat wordt in de box en wil er dan uit.
Maar vindt het nog wel ideaal dat hij er staat vooral als ik buiten/boven bezig of als mijn man thuis werkt en ik niett thuis ben.
Hoe doen jullie dat als jullie ongeveer een half uur buiten/boven bezig zijn?

Cora

Als ik boven bezig ben, gaat Nora mee. Ze loopt dan lekker rfond te banjeren in haar eigen kamertje en in onze slaapkamer. Kan dankzij het traphekje!

Ik ben nooit echt een half uur buiten. We hebben wel een tuin, maar geen hele grote. Als ik de plantjes water ga geven, gaat ze ook mee, ‘helpen’. Met een eigen gietertje zonder water loopt ze achter me aan, heel schattig…

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Als ik boven bezig ben is Tim ook boven. Traphekje dicht en hij kan lekker alle kamers doorlopen. Op zijn eigen kamer heeft hij ook speelgoed liggen waar hij dan lekker mee gaat liggen. Of hij heeft de grootste lol met het doorlopen van alle kamers. Of hij kijkt mee wat ik aan het doen ben. Het enige wat ik buiten te doen heb is als het mooi weer is was ophangen. Onkruid uit de tuin halen etc zijn klusjes voor als hij lekker ligt te slapen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Dylano scharreld ook gewoon met me mee overal naar toe en helpt op zijn manier mee

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Ik denk dat bij ons de box er ook wel uit zal zijn als hij 1 wordt!
Hij zit er nauwelijks meer in en vindt het meestal helemaal niet leuk.
Ik betrek hem ook vaak in dingen, hij ‘helpt’ met de was en gaat gezellig mee naar de wc
En wij hebben alles op 1 verdieping, dus dat scheelt ook.
Liefs, Anne

Bij ons staat de sta in de weg er ook nog steeds En ik zou m ook nog niet kunnen missen
Bjorn zit er zeker nog 1,5 a 2 uur per dag in als ik de hele dag thuis ben Gaan we de deur uit dan is het minder lang dat hij er in zit
Soms moppert hij wel Maar als ik er geen aandacht aan besteed dan is dat met 1 min over en gaat hij lekker spelen
Het is ookk zo’n lekkere ondernemer dat ik sommige dingen niet kan doen als hij uit de box is
Kattebak etc is erg leuk Vooral als mama met dr handen in gehakt staat te kliederen oid Hij weet dat hij er niet aan mag komen maar het lijkt wel of hij een sensor heeft voor de momenten dat ik hem er even niet weg kan halen
Loopt hard nee nee nee roepend op de kattebak af en kijkt mij lachend aan
Dus nog even id box als ik met het eten bezig ben is wel erg prettig
Mijn man draaid ook wisseldiensten en is niet altijd thuis rond het avond eten
Dan kan ik echt nog niet zonder de box
Zo zie je maar weer Elk kind en gezin is anders

Lilypie Second Birthday tickers

Hier zit Dylano achter het traphekje te spelen wat is als scheiding heb met de keuken en de hal als ik zit te koken, maar dat was ook al voor ik de box er uit had, Box was geen optie als ik stond te koken want dan zag hij mij niet en dan was het vaak moord en brand krijsen en hij zit lief te apelen achter het traphekje. Geef hem vaak wle iets in handen wat hij nog niet kent of heel interessant vind.

Hij is nu een paar dagen weg en valt me 100% mee alleen 's morgens is het nog ff wennen niet voor hem maar voor mama die eigenlijk op der gemak wakker moet worden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers