Is er iemand hier die nog BV geeft?
Wat zijn jullie verhalen en ervaringen?
Trotse mama van Daniel
Gewijzigd door - Asje op 11 Apr 2010 21:22:28
Is er iemand hier die nog BV geeft?
Wat zijn jullie verhalen en ervaringen?
Trotse mama van Daniel
Gewijzigd door - Asje op 11 Apr 2010 21:22:28
Hoi,
Wat zijn zoal je vragen en hoe oud is je kindje.
Als je kindje jonger is dan 1 jaar heb je meer kans op het andere forum.
Ik heb zelf mijn dochter 4 maanden volledige bv gegeven en tot 8 maanden 50/50.
Groetjes
lon106
Hoi Mayflowers,
Nee ik ben na 6 maanden gestopt.
Ik denk dat ik na 1 jaar geen borstvoeding meer zou geven.
Ik vind ze met 1 al echte kleine jongens (of meiden) en denk dat borstvoeding dan niet meer nodig is. Ze eten als het goed is zo ongeveer met de pot mee en krijgen op deze manier al hun vitamines binnen lijkt me.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor. Dit is gewoon mijn mening en iedereen moet doen wat hij het beste vind.
Groetjes
Margot
Ik heb tot 1,5 jaar borstvoeding gegeven! Nu niet meer kleine is bijna 25 maanden! Als je vragen hebt hoor ik het wel!
Ik heb eerste 6 maanden volledig borstvoeding gegeven, daarna langzaam bijgevoed, rond 1,5 jaar was ik echt moe en had ik het gehad vooral omdat ik rond 1 jaar ben gaan werken! Ik heb het bijna altijd als heel positief ervaren en zou het bij een eventuele volgende weer zo doen! Alleen de laatste maand was niet zo leuk, had er echt genoeg van vooral omdat ze veel snachts wilde en wij ook aan co-slapen deden kwam ik niet aan mijn nachtrust toe!
Ik heb bij onze kleine man ook ruim bv gegeven. Had je vragen ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik had ook niet verwacht, dat ik zo lang zou voeden… Stopen? tja… hij wilt niets anders. een keer hebben we kunstvoeding geprobeert en sindsdien wilt hij niet eens een fles meer. zelfs met afgekolfde melk niet.
ik vind het vooraal handig met bijv. als die ziek is. bijv. een buikgriep. gaat sneller over.
Mijn vraag was eigenlijk of iemand nog steeds aan het voeden was, hoe gingen jullie met tandjes om? Daniel “bijt in”.
Trouwens: doorkomende kiezen en rode billen: moedermelk werkt beter dan sudocreme of iets anders!
Trotse mama van Daniel
@May flower, die kleine van ons wilde ook nooit een fles, accepteerde ze niet! Dus wij zijn gewoon van BV naar normaal eten gegaan! Rond 1 jaar kreeg ze nog 3 a 4 BV tussendoortjes na de maaltijd, ik vond overdag nooit zo erg maar 's nachts was voor mij echt een ramp! Met de tandjes; ooeeppss mijn dochter heeft me 1 keer gebeten en uit reflex heb ik haar toen een klap verkocht, daar zijn we beide zo van geschrokken dat het nooit meer is gebeurt, heb haar toen (rond 1 jaar) ook uitgelegd, mama heeft dan auwie! pijn en niet leuk! En rode billen en borstvoeding heb ik nooit van gehoord, maar mijn dochter gebruikte katoenen luiers (uitwasbare) en was eigenlijk ook best veel naakt omdat wij in Malawi (altijd warm) wonen!
malawimamajada: jij boft! malawi, wow!!! hoe bevalt dat?
een klap aan je dochter verkocht? ??? Dat klint erg…
ik moet gewoon denk ik aan wennen…
Trotse mama van Daniel
@ Mayflower, tja deed het niet expres was echt een reflex, 1 keer gebeurt, was zo ontzettend pijnlijk, bloed kwam eruit! Vond het heel erg, maar ja wat kun je doen! Als iets echt pijn doet in een reflex wil je het van je af hebben, was al lang blij dat ik haar niet had laten vallen van de pijn!
Malawi is okay hoor, mij dochter is hier geboren en mijn man komt hier vandaan!
ach zo… net als ik hier naar Nederland bent gekomen… maar dan jij naar Malawi.
Alleen hier is de weer niet zo lekker…hahahaha.
Bij mij is het ook een keer gebeurt, dat er bloed eruit kwam op de vroege ochtend! Men was ik gelijk wakker van pijn. Ging i kbijna tegen de platfon springen. Daniel schrok van mijn reactie en begon te huilen. Hij deed het toen niet expres denk ik. hij had een verstoopd nuesje. Nu komt dat niet zo vak voor dat hij expres bijt. Zo wel, dan kijt hij zo uitdagend en probeert een grapje van te maken… maar mama is dan heel serious…hoor.
Nu bijt die alleen als hij begint te drinker. Dat kan ik hem niet afleren
Trotse mama van Daniel
hahahha tja misschien zou je kunnen proberen om als die kleine bijt om je te testen gewoon borst terug in je bh en 1/2 uur wachten, en erbij zeggen; nee, ik wil niet dat je me bijt, als je dat doet dan krijg je geen melk! Ze zijn slimmer dan je denkt! Probeer het eens zou ik zeggen!