Borstvoeding

hallo ik ben ruth en heb een dochtertje julie die is nu 7 maanden .Ze krijgt borstvoeding toen ze 3 weken was moest ik beginnen werken en de week ervoor begon ik al te proberen met een flesje maar helaas van alles geprobeerd maar lukte niet dus de meme moet het dan verder doen en wenen daarmee ik kon het niet aanhoren en ben ik mijn agenda beginnen aanpassen dat ik ze zelf kon geven. Nu is dat zo geen probleem niet meer om dat er het vast voedsel tussen zit. Nu krijgt ze s’morgens borst, s’middags patatjes en dan ga ik ermee naar boven en krijgt ze de borst en zo valt ze in slaap en leg ik haar in haar bedje dan namiddag fruitpap en s’avonds borst en dan s’avonds laat terug de borst en valt ze terug zo in slaap en leg ik haar zo weer in haar bedje. Nu maken er mii wat mensen bang dat ik haar gewoon maak aan de borst in slaap te vallen? en dat het tijd wordt dat ik begin over te schakelen , niet dat ik dat echt wil maar weet het zo niet goed wat ik moet doen ? Heb een beetje schrik dat ze niet gaat drinken , en dat ze niet in slaap gaat vallen . Heeft er mij iemand raad wat ik het best kan doen voor mijn klein mieke muisje

ketels ruth

Ik zou der inderdaad wel wakker in bed leggen, Ze is op een leeftijd dat het al heel moeilijk is af te leren denk ik, maar misschien valt het mee.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Als jij jezelf er niet prettig bij voelt, zou ik zowiezo zeker niks veranderen ! Want twijfel je, dan zal het nooit gaan lukken een verandering door te voeren simpelweg omdat je kleine muis deze twijfel haarfijn zal aanvoelen en altijd zal kiezen voor het oude vertrouwde.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

of je schuift een voeding op zodat je ipv borstvoeding een hapje hebt voor het slapen gaan. Op deze manier zou ze dan wakker zijn als ze naar bedje gaat. Maar nogmaals, hiermee moet je eerst zeker willen weten dat dit is wat je wilt. Slaapt ze de hele dag pas nadat ze door de bv in slaap is gevallen ? Of gaat ze ook soms naar bedje als ze niet eerst in slaap is gevallen ?

Gewijzigd door - Asje op 04 Apr 2009 13:18:21

Wat Asje zegt, daar ben ik het mee eens. Tegelijkertijd moet je ook niet willen dat je kleintje niet zelfstandig in slaap kan vallen, dus wakker in bed leggen is (zeker op haar leeftijd) goed om te doen. Denk er zelf even goed over na wat je ervan vindt, google er desnoods informatie over en neem dan een besluit waar je achter kan staan.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja ik weet niet maar ik snap niet helemaal wat je geschreven hebt…patatjes is hier friet en ik neem aan dat je s’middags geen friet geeft, wat betekend dat in belgie?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

aardappels Inge

Groetjes Michelle

quote:
of je schuift een voeding op zodat je ipv borstvoeding een hapje hebt voor het slapen gaan. Op deze manier zou ze dan wakker zijn als ze naar bedje gaat. Maar nogmaals, hiermee moet je eerst zeker willen weten dat dit is wat je wilt. Slaapt ze de hele dag pas nadat ze door de bv in slaap is gevallen ? Of gaat ze ook soms naar bedje als ze niet eerst in slaap is gevallen ?

Gewijzigd door - Asje op 04 Apr 2009 13:18:21

ketels ruth

oh oke ja ik heb persoonlijk veel moeite met de taal uit belgie, veel dingen die hier iets betekenen betekenen daar weer anders…en andersom natuurlijk ook

???

ja ik ben van mening dat als dr kind bij haar aan de borst in slaap valt ze het wel nodig zal hebben, het wakker maken is ook weer zoiets. ik zou erop letten op de momenten dat ze NIET slaapt om haar bij de eerste tekenen van moe-heid in bed te leggen.
rico werd ook sneller “moe” tijdens het drinken toen ik borstvoeding gaf, en toen ik fles gign geven was dat INEENS over:S

Ik herken het, en raadt je aan om niet de borst te geven voordat zij aan d’r slaapje begint. Maar het lastige is, dat die kleintjes nu eenmaal in slaap vallen aan de borst en dan ga je ze ook niet zo makkelijk weer wakker maken.
Het is o zo moeilijk om af te wennen. Jedidia huilt enorm als ik haar niet de borst geef voor het slapen gaan, en slaapt dus gewoon niet. Ik leg haar wel gewoon wakker in bed inmiddels, omdat het nu niet meer zo’n slaap effect heeft, en dat gaat prima. Maar achteraf wou ik dat ik er geen gewoonte van had gemaakt.
sterkte ermee!
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

haha inge…je bent niet de enigste hoor…ik had 'm ook niet door
ik dacht …krijgt die kleine nu al patat??? hahaha

karin

hahahaha, ja ik dacht ook al
maargoedddd we snappen hem inmiddels

Heeee Ruth,
Ik zie dat je niet weet hoe je moet reageren in deze topic, hier dus hulp …

Als je helemaal naar onderen scrolt, zie je onder de laatste reactie staan

reageer op topic
Als je hierop klikt krijg je een schrijfvenstertjes waarin je weer iets nieuws kunt schrijven wat er dan onderaan weer aan wordt toegevoegd.
Schrijf hierin wat je wilt schrijven en klik dan op post nieuwe reactie

Succes