hallo ik ben ruth en heb een dochtertje julie die is nu 7 maanden .Ze krijgt borstvoeding toen ze 3 weken was moest ik beginnen werken en de week ervoor begon ik al te proberen met een flesje maar helaas van alles geprobeerd maar lukte niet dus de meme moet het dan verder doen en wenen daarmee ik kon het niet aanhoren en ben ik mijn agenda beginnen aanpassen dat ik ze zelf kon geven. Nu is dat zo geen probleem niet meer om dat er het vast voedsel tussen zit. Nu krijgt ze s’morgens borst, s’middags patatjes en dan ga ik ermee naar boven en krijgt ze de borst en zo valt ze in slaap en leg ik haar in haar bedje dan namiddag fruitpap en s’avonds borst en dan s’avonds laat terug de borst en valt ze terug zo in slaap en leg ik haar zo weer in haar bedje. Nu maken er mii wat mensen bang dat ik haar gewoon maak aan de borst in slaap te vallen? en dat het tijd wordt dat ik begin over te schakelen , niet dat ik dat echt wil maar weet het zo niet goed wat ik moet doen ? Heb een beetje schrik dat ze niet gaat drinken , en dat ze niet in slaap gaat vallen . Heeft er mij iemand raad wat ik het best kan doen voor mijn klein mieke muisje
ketels ruth