Ja grappig inderdaad dat het bij een tweede zo anders kan zijn dat je aan het twijfelen gaat. Herkenbaar hoor. Ja, niet wat borstvoeding betreft want dat ging hier bij allebei hetzelfde maar gewoon ook met andere dingen die zo anders kunnen zijn.
Onze oudste was een hele wakkere baby die zich niet zomaar ergens neer liet leggen of zetten want dan begon ze te protesteren. De jongste was een slaapbaby, die werd alleen maar wakker voor haar voedingen en dan konden we haar zo weer neerleggen zonder dat ze een kik gaf. Ik moest echt omschakelen dat dat op die manier dus ook kon zonder dat er meteen gepiept werd.
Tja, als ze om de 1-1,5 uur komt, geen idee wat ik zou doen. Op een regeldag moet je daarin meegaan, tijdens sprongetjes kun je er ook maar beter in meegaan. Je zou kunnen uitproberen of rekken iets uithaalt. En als ze elke keer om de 1-1,5 uur komt zou ik een poosje bijhouden hoeveel ze eigenlijk drinkt, want mogelijk is de melkproduktie niet voldoende.
Heb je een baby-weegschaal, of kun je die ergens lenen? Als je Nora voor en na de voeding weegt, weet je hoeveel ze gedronken heeft. Paar dagen bijhouden en dan weet je snel genoeg waarom ze regelmatiger om voedingen vraagt.
Groetekes, Sje