Borstvoeding afbouwen

Sinds 3 weken ben ik geleidelijk aan het afbouwen met borstvoeding. Wat een drama’s! Elke week haal ik er een voeding af. Deze week krijgt ze alleen nog nog maar 's avonds een voeding en dan ben ik maandag klaar.
Maar ach, het is zo sneu, en ik vind het zelf ook jammer.

Mijn vraag is over de ochtend voeding. Vanochtend werd ze om 05.00 uur schreeuwend wakker, en normaal gaf ik haar dus altijd de borst, maar nu was het dus even slikken. Neem ik haar mee naar beneden? laat ik haar al die tijd huilen? wat geef ik haar te eten… ik wist het even niet. Ik maakte wat melk klaar maar daar moest ze niks van hebben. Na 10 min. huilen ging ze spelen in bed. En na een half uurtje nam ze de melk. Om 07.00 uur at ze haar boterham.
Heeft iemand hier ervaring met het afbouwen van bv bij een peuter? en wat doen jullie als ze eens heel vroeg wakker worden?

Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

ik heb zelf ook bv gegeven 1/5 jaar
maar heb geen problemen gehad bij het afbouwen overdag dronk ze voldoende uit een glas en gaf er alleen savond omdat ik dacht dat ze dat nodig had om in slaap te komen tot het moment dat ik ik thuis kwan en dat ze samen met opa in slaap gevallen was zonder bv en sind dien ben ik gestopt zonder problemen .
ja waar kan ik je mee helpen krijgt ze savonds bv om in slaap te komen of lukt dat zo ook want dan zou ik zeggen savond der af en die verplatsen naar smorgen s als je meissie dat echt nodig heeft .
ik kan alleen zeggen kijk naar je meissie en volg je gevoel .

gr de mama van leyla

veronique daniels