Borstontsteking

Oh wat fijn dat de ontsteking over is zeg! En heerlijk dat ze zo goed slaapt! Super! Lekker genieten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat fijn dat de ontsteking weg is.

En idd ook heel fijn dat je vannacht langer dan 3 uur hebt kunnen slapen, netjes van Evi.

Succes en ik hoop dat de ontstekingen wegblijven.

Groetjes,
Sandra

Super dat de ontsteking weg is, Liske. En heerlijk dat Evi je zo lang heeft laten slapen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat fijn dat de ontsteking weg is! En ook fijn dat Evi zo lang geslapen heeft.

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers

Fijn dat het nu beter gaat Liske en dat Evi zo goed heeft geslapen. Enne als ik jou was zou ik door blijven gaan met het masseren van je borsten. Ik deed het altijd onder de douche(douche toch elke dag dus dan vergeet je het niet) dan checkte ik gelijk of ik geen harde plekken voelde in mijn borsten. Als je die goed weg masseert voorkom je dat je weer een onsteking krijgt.

groetjes Ramona

Fijn dat het nu beter gaat Liske en dat Evi zo goed heeft geslapen. Enne als ik jou was zou ik door blijven gaan met het masseren van je borsten. Ik deed het altijd onder de douche(douche toch elke dag dus dan vergeet je het niet) dan checkte ik gelijk of ik geen harde plekken voelde in mijn borsten. Als je die goed weg masseert voorkom je dat je weer een onsteking krijgt.

groetjes Ramona