Hoi,
Ik ben sinds een week gestopt met bv (hij wilde niet meer) nu deden ze de eerste dagen heel pijn en is dat nu over, Maar ze lekken nog steeds hoelang duurt dit?
Heeft iemand hier ervaring mee…
Hoi,
Ik ben sinds een week gestopt met bv (hij wilde niet meer) nu deden ze de eerste dagen heel pijn en is dat nu over, Maar ze lekken nog steeds hoelang duurt dit?
Heeft iemand hier ervaring mee…
Hallo Petra,
IK heb zelf geen bv gegeven, maar toen ik net van Anne was bevallen
toen kreeg ik stuwing en harde borsten en een paar dagen (4 ofzo)
had ik last van lekkage.
Dus ik denk dat dit bij jou ook met een paar dagen over is.
Gewoon een paar dagen borstcompressen gebruiken.
Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 27 week oud
hier duurde het wel een paar weken voordat het lekken op hielt.
Mij werd wel geadviseerd om mijn borsten uit te knijpen tijdens het douchen om borstontsteking te voorkomen.
Het lekken duurde wel even voordat de productie op hielt.
groetjes gytha

Ja, zorg er wel voor dat je ze inderdaad met bv het douchen even wat leeg knijpt. Inderdaad om een ontsteking te voorkomen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Het kan inderdaad wel een tijdje duren voordat je borsten helemaal leeg zijn. Bij mij duurde het wel een paar weken. In het begin heb ik nog wel de spanning eraf gekloft ook om te voorkomen dat ik (weer) borstonsteking kreeg. Je moet het wel even in de gaten blijven houden hoor! Vooral als je borsten erg zeer beginnen te doen en knalrood worden.
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
hoi
hier heb ik ook dat probleem gehad heb zo rsutig afgebouwd en heb geprobeert toch smorgens en savonds hem nog bv te geven maar aangezien hij niet meer wou smorgen sheb ik het maar heel afgebouwd! en de eerst dagen waren mij borsten zo opgespannen dat ik bij manier van spreken geen bh meer nodig had heb dan toch nog eens geprobeert voor hem aanteleggen om ze nog eens leeg te krijgen is gelukt en nu heb ik er geen probleem meer mee! eventjes geduld hebben maar toch opletten voor de borstontsteking
groetjes

Hallo,
Hier ook de eerste dagen nog afgekolfd om de spanning te minderen. Daarna nog een maand of 2 “lekkende” borsten gehad. Maar het was nu niet zo heel fel. Ik droeg gewoon nog even de borstcompressen door. Het is bij iedereen anders. Succes met je flessenman!
Groetjes,
Tamara