Borstel van Myléne party

Hoi,

Ik heb nu van verschillende mensen gehoord dat de borstel die ze bij een mylene party verkopen nogal goed is. Nu ken ik niemand in mijn omgeving die aan zo’n paty doet, dus is mijn vraag geven jullie zo’n party of ken je iemand die ernaartoe gaat?
Laat mij dit dan even weten dan kan zij voor mij misschien zo’n haarborstel bestellen.

diana.

Hoi hoi
Ik heb even op de site gekeken van mylene en daar kun je een contact formulier invullen als je wilt . Dan nemen ze contact met je op om bij jou thuis een party te geven .
Wil je dit niet dan moet je het me maar even laten weten , mijn schoonmoeder werkt er dan kan ik haar nog om een oplossing vragen . Ik heb zelf wel een party eind juli .
En ja de borstel is erg fijn .
Mylene zit in Belgie , heist op den berg maar ik weet niet of dat ze daar misschien verkoop aan de fabriek doen , zou je ook nog kunnen informeren .
Succes .

Groetjes Dorethe

Hoi Dorethe,

Bedankt voor je reactie.
Ik wil thuis dus geen party het gaat mij alleen om de borstel, dus als jij dan misschien eens zou kunnen informeren hoe of wat dan ben ik daar heel erg blij mee.

Groetjes Diana.

Hoi hoi Diana
Ik heb het mijn schoonmoeder gevraagt maar het is alleen maar mogelijk om te bestellen via een party .
Ik heb wel een party bij een vriendin maar dat is eind juli geloof ik .

Groetjes Dorethe

Hoi Dorethe,

Ik heb eindelijk toch nog iemand gevonden die de haarborstel voor mij heeft besteld.
Dus ik wil je bij deze toch bedanken voor de moeite.

Groetjes Diana.

wat is er zo bijzonder aan die haarborstel??

Hoi hoi
Oke fijn dat het gelukt is .
Het is gewoon een fijne borstel meer kan ik er niet over zeggen .
Heb hem alleen al een tijdje niet meer gebruikt .
Heb sinds een paar maanden een kort koppie .

Groetjes Dorethe