oh meid, wat kunnen ze toch draken zijn he? Hij zal die trap wel niet express gedaan hebben, in de zin van, nu ga ik mama pijn doen, maar na een dag als vandaag kan ik mij heel goed voorstellen dat je het even gehad hebt!!
Bo heeft af en toe ook een dag dat hij gewoon bezig blijft met provoceren, en dat is heel vermoeiend, laat staan als je je ook nog niet lekker voelt!
Bo had donderdag een dag dat hij maar bezig bleef, op de bank staan wat niet mag, in de keuken lade’s bestek pakken ( ligt alleen bestek in wat geen kwaad kan , maar toch) wat niet mag, gooien met alles wat hij tegenkomt, wat niet mag etc.etc… Ik merk wel dat dit gedrag bij Bo versterkt wordt door moeheid, en dat was ook zo. Hij slaapt al een tijdje alleen nog maar in de middag van 1230 tot 1500 ongeveer. die dag lag hij er om 10:00 al in, en ik had gelijk want hij heeft toen tot 1230 geslapen!!! En daarna was hij gelukkig wat beter in gedrag, en minder vermoeiend. en de dagen er na, was hij weer super lief!!! Vandaag zag ik dat hij opeens 2!!! kiezen er bij heeft gekregen, en ik vermoed dat dit er ook achter heeft gezeten. Misschien dat dit bij Rico ook zo is?
Ga er maar lekker op tijd in meid, ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!! Hele dikke knuffel van mij en van Bo!!
liefs woezel