Boos

Ik ben echt boos op Rico.
Ik was al de hele dag misselijk en had vreselijke maagpijn, rico zit de hele dag al te etteren luisterd niet en doet waar hij zin in heeft.
gaf hij me net op het aankleedkussen een gigantische harde trap in mijn maag en ik moest gewoon bijna overgeven ZO hard trapte hij
nu gaat hij naar bed toe eerder dan normaal want ik kan wel janken na zo’n dag as vandaag, en ik ga er ook vroeg in aangezien ik me nu nog beroerder voel en mijn maag op klappen staat.
het moest er even uit hoor!

oh meid, wat kunnen ze toch draken zijn he? Hij zal die trap wel niet express gedaan hebben, in de zin van, nu ga ik mama pijn doen, maar na een dag als vandaag kan ik mij heel goed voorstellen dat je het even gehad hebt!!
Bo heeft af en toe ook een dag dat hij gewoon bezig blijft met provoceren, en dat is heel vermoeiend, laat staan als je je ook nog niet lekker voelt!
Bo had donderdag een dag dat hij maar bezig bleef, op de bank staan wat niet mag, in de keuken lade’s bestek pakken ( ligt alleen bestek in wat geen kwaad kan , maar toch) wat niet mag, gooien met alles wat hij tegenkomt, wat niet mag etc.etc… Ik merk wel dat dit gedrag bij Bo versterkt wordt door moeheid, en dat was ook zo. Hij slaapt al een tijdje alleen nog maar in de middag van 1230 tot 1500 ongeveer. die dag lag hij er om 10:00 al in, en ik had gelijk want hij heeft toen tot 1230 geslapen!!! En daarna was hij gelukkig wat beter in gedrag, en minder vermoeiend. en de dagen er na, was hij weer super lief!!! Vandaag zag ik dat hij opeens 2!!! kiezen er bij heeft gekregen, en ik vermoed dat dit er ook achter heeft gezeten. Misschien dat dit bij Rico ook zo is?
Ga er maar lekker op tijd in meid, ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!! Hele dikke knuffel van mij en van Bo!!

liefs woezel

haha ik spreek je zo meid,
maar ik heb gewoon heel hard auw geroepen en gezegt dat mama echt heel verdrietig was omdat hij dat deed.
hij schrok er zelf ook wel van dat hij dat deed want ging op zijn zij heel stil liggen staren
ik pakte hem daarna natuurlijk vast en zei dat rico gewoon een rot dagje heeft en dat mama ook al niet fit is, en dat we dan samen maar een slechtere dag hebben, dat rico maar beter kan slapen zodat hij morgen weer fit is en mama ook.
maar hij is ook helemaal niet fit
denk dat er wat dwars zit
nog steeds.

Hè bah, zulke dagen zijn niet tof. Helaas zijn ze vaak minder goed gehumeurd als wij niet fit zijn, dat hoor ik tenminste vaker en is hier ook wel eens het geval. Rustige avond en voor straks lekker slapen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Erg hè zulke dagen, ken het hoor en dan gaat hij er bij mij ook vroeger in zonder pardon

En wat je zegt er zelf ook lekker op tijd erin.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Erg he als ze zo zijn. Ik kan Morgan dan ook wel schieten. Hopelijk hebben jullie morgen een betere dag.

Groetjes,

Michèle

Drama’s inderdaad als je zelf ziek bent, de zorg voor je kindje gaat gewoon door en dat valt dan gewoon al echt niet mee, laat staan als je kleine ook nog jengelig en ondeugend is! Sterkte meid, en beterschap!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hier ook zo’n leuk mannentje op dit moment…
hij is ruim 2,5 nu en probeert echt uit…
Straks mocht hij iets niet en hij kwam naar me toe lopen gaf me een klap en als klap op de vuurpijl zei hij ook nog "zo dat hebje ervan mama…Nou heb echt even tot 10 moeten tellen en hij kon ook gelijk naar boven wassen en het bed in…
Huilen natuurlijk maar alleen maar omdat hij niet met de beker mocht spelen tijdens het wassen.Heb hem uitgelegd dat dit echt niet kan en hij gaf als antwoord dat hij boos was en daar mocht ik het mee doen.Uiteindelijk toen ik zijn kamer wilde verlaten kreeg ik een sorry en een knuffel…
Nu weet ik dat het een beetje bij de leeftijd hoort en ook krijgt hij er over 10 wkn nog een zusje bij dus er gebeurd ook wel heel veel maar dit vind ik echt niet door de beugel kunnen

sterkte met onze kids allemaal

heh jah het gaat alweer, hij lag er dus om 7 uur in en sliep meteen.
hij werd pas om 10 voor half 9 wakker. alleen ik was al om 6 uur wakker (zie mamashoekje rare telefoontjes)
we moeten vandaag naar de tandarts en Rico is opzich redelijk te doen tot nu toe

Pas maar op dat hij de tandarts geen schop geeft … Voel jij je alweer wat beter??

ja wel iets beter maar rechtsboven in mijn maag steekt het nog wat
zeker nu we naar de tandarts moeten wordt het alleen maar erger.
enne ik zal hem waarschuwen
want wat ik al zei, hij is dadelijk een deuk in zijn ego rijker en een vinger minder als hij niet oppast

Wat vervelend joh dat Rico zo deed gisteren. Nooit leuk, maar al helemaal niet als je je al zo beroerd en misselijk voelt. Fijn te horen dat het alweer iets beter gaat.

Sterkte bij de tandarts!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker