Boos omdat mama hem bij de creche achterlaat

Hoi allemaal,

mijn zoontje Milan van 2 begint al aardig goed te praten en hij begint nu aan te geven, dat hij boos is. Hij is boos, omdat ik niet bij hem blijf bij de crèche…echt dit breekt mijn hart .

Hij gaat sinds een week naar een nieuwe KDV, ik denk dat dit er ook mee te maken heeft, terwijl ik weet dat hij het daar wel heel leuk heeft. Dat zie ik aan z’n gedrag, als we weer thuis zijn.

Wie herkent dit? En hoe moet ik hier mee omgaan?

groetjes Babs

Hey Babs,

Die van ons is dan wel een stuk kleiner maar huilt heel erg en gaat aan mijn broek staan trekken als ik weg moet.
Ze huilt dan 2 minuten en is weer volop aan het spelen, ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is aan nieuwe mensen en dingen.

Is Milan ook eenkennig???

Groetjes Nicole

Mama van Alicia ( 04-11-2008)

Lilypie 6 - 18 Ticker

Dat deed mijn kleine in het begin ook; nu zwaait ze en zegt; Bye Mama, see you later! Het kan dus toch goed komen

Hoi, sorry, hele late reactie, tijdje niet kunnen computeren…

maar dank voor jullie reactie, het is idd waarschijnlijk nieuwigheid geweest, het gaat nu al een stuk beter. De ene keer huilt hij en de andere keer zie je dat hij er wel zin in heeft…en als ik hem ophaal zit hij vol verhalen, dus het zit over het geheel wel goed.

En qua eenkennigheid, wel 'n b’tje

Fijne feestdagen !

groetjes Babs