Ik ben hier actief op het forum,
maar even een nieuwe naam aangemaakt
omdat ik weet dat een familielid nog wel eens mee leest!
Ik heb onder deze naam al eens eerder gepost, voor de problemen van mijn zwager…
NEEM ME NIET KWALIJK AUB!
Mijn schoonzusje is in verwachting van haat eerste kindje.
Ik heb een goede band met mijn schoonmoeder. Veel beter dan met mijn eigen moeder. Mijn schoonmoe stond altijd voor me klaar. Omdat mijn schoonzusje meerdere malen is vreemd gegegaan en waarschijnlijk niet eens weet of het kind wat ze nu draagt daadwerkelijk van haar man is, was mijn schoonmoeder ontzettend in haar teleurgesteld. En de hele familie met haar natuurlijk!!
Nu is ze hoogzwanger en trekt mijn schoonmoeder ontzettend naar haar dochters kant. Ik begrijp het goed hoor. Maar toch voel ik me aan de kant gezet. Ik had over twee weken oppas nodig, voor slechts een uurtje! Maar ze zei dat ze niks wil plannen omdat haar dochter elk moment kan bevallen, terwijl ze nog maar 37wk zwanger is. Ook is ze druk bezig met een bord in de tuin voor hun, wat ze bij ons nooit gedaan heeft. Ook gaat ze 3 dagen oppassen en heeft al te kennen gegeven onze kinderen op die dagen niet te kunnen gebruiken. Ik voel me echt buitengesloten. Ik heb niks aan mijn eigen moeder. En nu dus ook niets meer aan m’n schoonmoeder. Mijn man vind dat ik me aanstel, en ziet alles wel loslopen. Ik niet! Ik ben boos, verdrietig en enorm teleurgesteld! Ik jank de laatste weken om elke scheet en reageer me ongewild af op de kinderen. ik baal van mezelf en van alles. Wat vinden jullie? Stel ik me aan? Wat moet ik hier toch mee??
Gewijzigd door - lieveXem op 29 Jun 2010 10:03:32