Hahaha, ik heb er laast een topic over geopend. Over mijn Eva de dramaqueen! Héél herkenbaar! Je zou die eens op kunnen zoeken, is iets van twee/drie weken geleden en heet geloof ik ‘gefrusteerd’ ofzo. Dan lees je ook dat veel mama’s het herkennen! Het is echt de leeftijd, het uit willen testen. Eva is er ook goed in. Daarstraks wilde ze per sé de crackers uit de verpakking halen, waarop ik ze afpakte en wegzette. KRIJSEN, dikke tranen biggelden over haar wangen. Ze was zooooo kwaad. Ik pakte ze gewoon af en liet haar in haar sop gaar koken. NIET aan toegeven, want dan is het einde zoek. Nu weet ik niet hoe erg Toby door het lint gaat (haha, dat klinkt stiekum wel grappig, een dreumes die door het lint gaat!) en of hij dan ook met dingen gaat gooien ofzo? Eva doet dat niet, zij werpt zich alleen op de grond en gaat huilen. En ze wordt tomaatrood. Bij haar werkt negeren op zich goed, ze kiest eieren voor haar geld en gaat ergens anders heen en de bui waait over. Straf geven ofzo doen wij nog niet, want op de gang gaat ze vrolijk verder met vervelen en ze vindt dat alleen maar leuk. Misschien kun je weleens proberen om hem in de kinderstoel te zetten, met zijn gezicht naar de muur? Om af te koelen? Dat doet een mama hier, weet niet meer wie en dat leek me ook wel goed helpen zonder dat je echt kwaad wordt. Toby weet dan wel dat hij in moet binden. Succes met je driftkikker, op de foto zit hij er zo voorbeeldig bij met zijn strikje om.
Maar ja, als je naar Eva kijkt denk je ook dat zij heel lief is, terwijl ze ook een draakje kan zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama