Boompje plassen

We zijn al een tijdje bezig om Sanne zindelijk te krijgen. Nu kan ze het wel vertellen maar dan komt het ook meteen.
Gisteren zijn Sanne en ik samen met haar peettante, nichtje en neefje gezellig naar het bos geweest. Daar is ook een klein meertje (daar mag je niet in zwemmen).
lekker handdoeken op de grond gegooid en spelen maar. Na een half uurtje moet het neefje plassen, dus mijn schoonzusje leert hem bij een boom te plassen. Even later zien we Sanne ook naar een boompje lopen. En huppetee ook plassen. Helemaal tegen de boom aan. Komt ze me toch trots vertellen dat ze tegen het boompje “aangepast” heeft. We dachten dat we niet meer bij zouden komen van het lachen. Nu nog proberen haar uit te leggen dat alleen jongetjes tegen boompjes aan kunnen plassen.

Liefs Kristel

Whahahahahahahaha
Lekker ding hoor
Kan me voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ahahahhahhahah die sanne heerlijk he .nou dat zal nu moeilijk worden om het uit der hooft te praten .want tegen een boom plassen is erg indersant .

groetjes marielle mama van tanja

Hihi die Sanne.
Straks wil ze tegen elke boom plassen.
Wel knap dat ze dat kan trouwens.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nog niet eens aan gedacht Armanda,
Nu heeft ze met haar goed gedrag toch de wet overtreden hahahaha.
Er was inderdaad geen toilet in de buurt.
Sanne kan trouwens ook echt nog niet op de bril zitten. Ze wil het wel maar ze moet nog de juiste “zit” vinden.

Liefs Kristel

Heb je niet zo’n wc-bril verkleiner dan? (simpele dingen en mega handig! )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

whahahaha die Sanne, maaarrrruuuhmmmm een boompje "aanpassen "is toch geen wildplassen ???

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Frans reageerde ook geinig. Die zei zeer serieus dat ik de volgende keer het potje maar mee moest nemen. Ik zei hem toen dat
ik dan wel een aanhanger mee kan nemen voor al die spullen. En je moet al zoveel meenemen voor een ochtendje aan het water.
En ik zie me al aankomen met een potje op het strand.hihihhihihi echte mannelijke logica.

Liefs Kristel

hihihi, nee dat lijkt me wel een gesjouw! ) hihi, vind het wel knap van Sanne hoor!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Hihi, zie je al lopen met een potje onder je arm

hahhahahaha prachtig zeg,zal ook niet meer bijkomen van het lachen als kaitlyn het zo zou zeggen hihiihi