Boodschappen doen

Hallo,

Ik ben 2e jaars IO(industrieel ontwerpen) student aan de TU in Delft. Ik ben bezig met een ontwerp opdracht voor de doelgroep 2 tot 4 jaar. Om mijn te ontwerpen product zo goed mogelijk op deze doel groep te laten aansluiten beik op zoek naar verhalen over het boodchappen doen met kinderen van 2 tot 4 jaar. In of naast de winkel wagen? wat zijn de interressante producten? en wat voor problemen kunnen er voor komen? en wat maakt het zo leuk? Wil het kind graag helpen en mag dat? alle verhalen en foto’s zijn welkom!!!

1 topic is genoeg, deze oproep staat behalve in dit forum ook in de “op zoek” gedeelte. Bij deze verwijder ik daarmee de andere oproep in dit forum.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hi, leuke opdracht heb je, maar mag ik vragen waar dat goed voor is? Nog meer reclame om kinderen de supermarkt in te krijgen, zelfs de hele jonge kindjes? Niet vervelend bedoeld hoor, maar je gaat naar de SM omdat je broodnodig boodschappen moet doen en niet om gezellig je kinders mee te nemen. Ze zouden eigenlijk een ‘afleverhonk’ moeten realiseren, een groot ballenbad of speelding waar je even je kind een half uurtje of misschien korter …of langer kan laten spelen. Dan kun jij tenminste op je gemak boodschappen doen en ligt je kind niet te gillen in het gangpad dat ze perse die pooh-koekjes wil of een plakje kaas of snoepjes. of gaat ze staan in de winkelwagen of gilt dat ze eruit wil.
Natuurlijk is er ook een andere kant en is het vreselijk leuk dat je kind je wil helpen en ze allemaal spulletjes in haar eigen wagentje kan doen. Maar welk kind van 2-3 snapt dit nu? Dat dit wel mag en dat niet?? en dat ze niet mag rennen of geen produkten kan laten vallen, etc etc. Daarnaast wie oh wie als werkende moeder heeft tijd en ZIN om uren met je kind door de supermarkt te lopen omdat het zo leuk is dat je kind je wil helpen.

Nou hierbij dan, mijn verhaal
Suc6 met je opdracht.

quote:
Hallo,

Ik ben 2e jaars IO(industrieel ontwerpen) student aan de TU in Delft. Ik ben bezig met een ontwerp opdracht voor de doelgroep 2 tot 4 jaar. Om mijn te ontwerpen product zo goed mogelijk op deze doel groep te laten aansluiten beik op zoek naar verhalen over het boodchappen doen met kinderen van 2 tot 4 jaar. In of naast de winkel wagen? wat zijn de interressante producten? en wat voor problemen kunnen er voor komen? en wat maakt het zo leuk? Wil het kind graag helpen en mag dat? alle verhalen en foto’s zijn welkom!!!