Hoe heet z’n boekje ook al weer wat je thuis opgestuurd kunt krijgen met coupons er in voor kortingen bij de boodschappen.
Weten jullie wat ik bedoel, ik krijg het altijd opgestuurd maar de laatste keer van geloof ik in januari en ik dacht dat je het 4 keer per jaar krijgt.
Moet weer luiers hebben en er zitten altijd 2 bonnen in voor Pampers 3 pakken voor 20 euro.
Groetjes
Boodschappen bonnenboekje
Ooooooooo, ik weet precies wat je bedoelt! Maar…grrrr, ik kom even niet op de naam. Je krijgt het inderdaad een paar keer per jaar…er staan ook bonnen in voor wasmiddel enzo…Ik ga heel hard nadenken. Hopelijk weten de andere het! Irritant he, dat we het allebei kennen en toch niet weten hoe het heet!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik weet wat je bedoelt, zo’n hele rits bonnen voor van alles en nog wat. Kan alleen ook niet op de naam komen. Frusti!
Groetjes,
M
lekker in het leven
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
dat heet reclame hahah nee ik heb ook geen idee gooi het altijd gelijk weg zonde eigelijk
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Jaaa Kim, dat is 'm! Lekker in het leven. Vlokje03, dat is het!
Groetjes,
M
Gewijzigd door - Mriek op 28 Jun 2010 12:40:09
Yes thanks, ik ga ff kijken of ze een website hebben want dan kan ik misschien zien wanneer er weer een boekje wordt opgestuurd.
Het is zo de moeite waard er staan veel dingen in die wij gebriken en dan krijg je zomaar korting en het kost niets, leker toch.
Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en het werd steeds opgestuurd aan de oud bewoner en die gebruikte ik dan en nu heb ik het op mijn eigen naam maar wie weet krijg je het een paar keer en dan niet meer.
Ga ff zoeken op google
Goed idee Vlokje. Ik ben ook net verhuisd en ik wil dat ze mij ook wel weten te vinden. Waren goede acties. Vooral die Pampers 3 halen 2 betalen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Geen idee of ze die gewoon landelijk op hetzelfde moment verzenden, maar die Lekker in het Leven lag vandaag hier in de bus.
Groetekes, Sje
Sje, wat een toeval, ik ben benieuwd of hij hier een deze dagen ook weer in de bus valt.
Ik had op de site gekeken en hij wordt 4 keer per jaar uitgegeven, ik had hem denk ik in december gehad voor het laatst want ik had nog oude bonnetjes in mijn portemonnee die geldig waren tot 30 april.
Groetjes
Mocht je dat bonnenboekje nou komende week niet ontvangen, laat het me dan even weten, dan stuur ik het naar je op.
Groetekes, Sje
o dat is lief van je, zit er niet een bon in dat je iemand “lid” kunt maken zal maar zeggen.
Nee, zit er niet bij. Maar ze hebben een site (zelfde naam als de titel van het kortingbonnenboekje) en daar kun je je wel in schrijven!
Weet ik alleen niet of je dan dit bonnenboekje nog gaat krijgen of dat je op de volgende zending moet wachten. Bel ze anders even.
Mocht je pas bij de volgende zending zitten, dan stuur ik je mijn bonnenboekje alsnog op.
Groetekes, Sje
is alweer weg sje
maar even over deze bonnen
heb er echt geen zak aan… al die supermarkten die heb je hier in twente niet
dusse als ik iemand blij kan maken met mijn bonnen hoor ik het graag
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”