Joey gaat zodra hij in bed wordt gelegd direct rechtop zitten en met zijn rug tegen de spijlen bonken. Dit doet hij al een paar maanden, soms wel ruim een uur, tot hij in slaap valt. Eerst vond ik het niet zo erg, maar het begint een beetje uit de hand te lopen! Hij gaat nu al zo hard te keer dat de poten van zijn bed aan 1 kant gewoon los van de vloer komen! Daarbij maakt hij een heel hard een geluid, HMMMM HMMMM MMM!!!
Tegenwoordig word hij regelmatig 's nachts wakker, als Jessey huilt voor een voeding, dat is zo’n 3 keer per nacht! Dan bonkt hij zich ook weer ongeveer een uur in slaap, en ook als hij wakker word gaat hij bonken…
Hij doet dit zo hard, dat zijn bed soms helemaal schuin in de kamer staan! We hebben een jaren 30 huis met een houten (met tapijt er overheen) vloer boven, het lawaai is beneden zo hard dat we de tv niet verstaan! Het hele huis kraakt er door!
Sinds een paar weken gaat hij ook zo tekeer in de kinderstoel, waardoor deze al helemaal gammel is! En in de buggy doet hij het ook, voor zover dat lukt in de gordeltjes… Dat is er lastig met wandelen, elke keer voel je zo’n schok in je armen…
Ik weet dat veel kinderen zoiets doen in bed, maar is het wel normaal dat Joey dit steeds vaker en steeds harder doet? en op steeds meer plekken? Ik probeer hem wel steeds te zeggen dat het niet mag, als hij in de kinderstoel of buggy zit, maar hij gaat gewoon door… Weet iemand hoe lang dit duurt en wat ik er eventueel tegen kan doen?