BonBébé

Hebben jullie ervaring met potjes groenten van dit merk? (te koop bij bijv. Plus)
Is wat goedkoper dan Olvarit, maar ik vraag me altijd af waarom dan? Is het minder goed?

Hier heeft hij het af en toe op, en is indd goedkoper maar vond er weinog variatie inzitten.
Alle babyvoeding moet aan bepaalde eisen doen hier in nl dus neem aan dat ze net zo goed zijn.
Vergeet niet dat je een merknaam ook betaald net als zwitsel ed.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik heb deze potjes ook wel gehad. Bevielen goed. Ik gebruik(te) potjes ook alleen maar uit nood dus weet niet hoe ze bevallen als je altijd potjes geeft.
En net wat miremady zegt je betaald ook voor het merk net als zoveel dingen en of ze nu altijd beterder zijn nou ik vind het niet altijd

Hier ook in geval van nood deze potjes gebruikt. Bevielen prima, maar zoals iemand al zei is de keuze hierin beperkt.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

De samenstelling verschilt toch ook vaak…

Zo is bijv de ene voeding echt vloeibaar en bij de andere meer stukjes?

Ik heb ze twee keer gehaald met twee verschillende smaken en morgan vond ze niet lekker. Ze at echt veel maar dat vond ze ronduit vies. Ik moet zeggen ik vond ze ook een stuk onsmakkelijker ruiken dan bijv kruitvat of friso.

Groetjes,

Michèle

Nadeel van deze potjes vind ik nu ook dat ze veel wateriger zijn dan bijv. Olvarit.
Die is veel grover.
Ik wissel vers met potjes af trouwens. Ik hou het dan toch maar bij Olvarit, ondanks dat Julian het allemaal prima vindt!

Ik heb ze regelmatig gegeven, maar ik vond het zelf ook troep eerlijk gezegd… De kinderen aten het wel hoor, behalve de bloemkool, maar daar ging ik alleen al van de geur al over mijn nek! de kinderen van de smaak ook
De fruithapjes ervan van 6 maanden zijn zo vloeibaar dat ik het uit een tuitbeker heb gegeven! Hahaha, smoothie en de fruithap 8 maanden met biscuit is zo hard dat je het haast moet snijden in stukjes haha! Tis wel lekker goedkoop, maar toch een raar merk vind ik!
Ik kocht ze omdat ze goedkoper waren, maar sinds een paar weken sta ik elke zaterdag een uurtje in de keuken om een weekmenu voor Jessey te koken, en das nog veel goedkoper! Joey eet gewoon met ons mee.

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Anouk: wat maak je dan zoal voor Jessey? En zijn dat verschillende maaltijden in de week of meerdere keren hetzelfde?

De fruithapjes van bonbébé vielen hier erg in de smaak. Maar wel die zonder zuivel er in (die vond ik zelf ook een beetje gek ruiken!).
Het is een goedkope afwisseling op de duurdere varianten. Maar idd. weinig variatie.

Ook hier werden de potjes van Bonbebe tussen
de andere merken (AH Biologisch, Olvarit (+ Bio), Kruidvat, Friso) door gebruikt.

M.