Nou dames, hier heb ik al 2 reacties op gehad, dat we daar een heel nieuw topic voor kunnen maken ; mannen die snachts graag bossen omzagen, bomen kappen, in de fanfareband kunnenn trompetten, kortom ; snurken !
Hoeveel mama’s slapen met oordoppen of met hun hoofd onder hun kussen ! ?
Hier hebben we ook zo’n zaagmachine (nu moet ik zeggen dat manlief iets aan zijn neusbotje heeft dus heel veel kan hij er niet aan doen) maar ja een schop tegen zijn matras, helpt niet echt, vroeger probeerde ik dat nog wel eens, dan hield ik de muur vast en stampte zijn matras naar de andere kant van de kamer, nou meneer sliep gewoon verder… nu heb ik fijne oordoppen van de etos, groene… werken perfect! maar soms is er niks gewapend tegen dat gezaag, en dan heb ik als laatste oplossing ons logeerbed, ik wijger wakker te liggen !
2 nachten slecht slapen en ik ben echt niet te genieten,dus daar begin ik niet meer aan …
dit logeerbed werd een hot item toen ik zwanger was, want ja waar moet de baby slapen, wij hebben 2 slaapkamers en een soort van ‘hokkie’, dit was eerst mijn kledingkamer, de logeerkamer,stond dus een bed en de pc en administratie, en onze slaapkamer dus… nou prima mijn kledingkamer kon ik wel opofferen maar dat logeerbed noway…
dus slaapt pippy in het hokkie …(of daar een peuterbed in past, moeten we nog maar bezien,maar da’s een probleem van de toekomst)
de babyphone zet ik op de gang, op standje 1 want je raad het al, ook die kleine juffer, zaagt bomen, het zijn nog kleine boompjes, maar als ik die babyphone naast me kop zet, hoor ik haar ook !
ik ben hier de lichte slaper… kind slaapt lekker door, ondanks shoarmatent tegenover haar kamer… manlief slaapt lekker door, ondanks raam open en scheurende wagens die kei hard remmen voor de drempel die aan de achterkant van het huis ligt, en mama ligt wakker… dus heel glamorous, oordoppuhhhh in !!!