Boertrucs

Makkelijke titel, maar voor Max niet zo makkelijk: boertjes laten. Hij doet het soms wel en soms ook heel hard, maar het lukt niet altijd. Hij krijgt daar dan meteen last van, dan krijgt hij buikpijn. Wij zetten hem altijd recht op ons been, want over de schouder lukt het al helemaal niet. Hebben jullie goede trucs om een boertje makkelijk kwijt te raken?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

bij ons hielp de trap oplopen altijd. Misschien bij hem ook?

22-12-2009 colin geboren

‘Zittend’ op je schoot en dan jouw arm om zn buik/borst en hem dan wat naar voren laten hellen. Hielp en helpt hier nog steeds!
Ook wel eens gehoord dat je je kindje onder de oksels kunt vast houden en dan als een slingerklok zeg maar heen en weer laten gaan. Maar dat voelt zo onnatuurlijk.

Jessey had ook altijd veel moeite met boeren. Ik had haar rechtop tegen mijn borst, hoofdje op de schouten, en als ze na een paar minuutjes kloppen met twee vingers tussen haar schouderbladen nog geen boertje had gelaten, dan deed ikzelf mijn borst naar boren (hoe leg je dat uit, haha) en dan ‘‘perste’’ ik als het ware de lucht uit haar maagje… Dit klinkt wel heel grof, maar ik weet het niet anders te omschrijven
Suxxes met kleine max… Tis zo zielig, en voor jezelf ook zo frustrerend omdat je weet dat de lucht die er niet uit komt weer voor veel narigheid gaat zorgen…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Bo had ook moeite met boeren,en had hier ook erg veel last van. Ik heb toen verschillene tips gekrgeen. Dat vooroverhellen op schoot, wat hier a staat beschreven helpt goed, maar ook helmaal over je schouder legen (dat hij met zijn buik op je schoder ligt) en da rond lopen en zachtjes kloppen, hielp ook goed!!!
O op schoot dat hij naar jou kijkt, en dat je hem onder de oksles vast hebt en dan met je vingers zachtjes klopt, werk ook. Als ze hun armen wat omhoog hebben, gaat op de 1 of andere manier de lucht wat makkelijker naar boven!!

liefs woezel

Armpjes de lucht in en weer naar beneden, dat werd mij destijds verteld. Werkte meestal wel.
Succes.

[img]http://lb2m.lilypie.com/TikiPic.php/3TYZ.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]