Boertjes dwars/ wanneer stopt het?

Hallo moeders,

Ik heb al meerdere topics gelezen over het dwars zitten van boertjes. Ook mijn zoontje van 4 maanden heeft hier heel veel last van. Hij raakt gewoon oververmoeid omdat hij elke keer na een uur huilend wakker wordt omdat hem een boertje dwars zit. Terugleggen lukt daarna niet meer. Ik heb al vanalles geprobeerd: osteopaat, andere fles, tussendoor boeren, Sap Simplex, voeding roeren i.p.v schudden enz. Maar niets helpt.

Nu is mijn vraag: hoe oud was jullie kindje toen dit probleem ophield??

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Marliese

Ongeveer een maandje of 5/6 dacht ik zo… Toen hij goed vast eten begon te eten, dus meer dan alleen melk en pap. Want ja, dan krijgt ie als vanzelf ook minder flessen, dus is er ook minder te boeren.
Viel bij Jens wel op, die liet me af en toe toch knallers, hahaha!! Ineens mis je die dan.

onze dochter heeft er ook veel last van.
Soms na twee uur slapen wordt ze wakker en als je haar dan oppakt dan boert ze nog een keer.
De ene dag heeft ze er meer last van dan de andere dag.

Hallo,

Mijn dochter, 8 1/2 maand, heeft nog steeds last van boertjes die dwars zitten, terwijl zij al 3 1/2 maand vast voedsel heeft.
Ik heb geen idee hoe lang mijn zoontje daar last van gehad heeft, volgens mij niet zo lang.
Is per kind verschillend.

Groetjes,

jantje

Quinty is 5 maand en boert nog steeds. Sinds ze nutramigen gebruikt(is wat dunner) moet ze vaak een uur na de fles nog een boertje. Ik heb een fles van Dr. Brown (zit een speciaal ventiel in) en dat werkt wel fijn, vind ik. Krijgt ze in ieder geval met drinken veel minder lucht binnen (mits ze niet te gulzig drinkt Ik zet haar na de fles altijd een kwartiertje in haar wipstoeltje, zodat de voeding goed kan zakken en laat haar dan nog een boertje doen. Werkt vaak goed!
Ze kan gelukkig wel heel makkelijk haar boertjes kwijt en heeft er weinig last meer van. Succes met je mannetje, want het is wel sneu dat hij er zo’n last van heeft!

Hoi hoi
Tim is nu 9 maanden en ik merk wel dat hij het steeds makkelijker kwijt wordt .
Als hij op zijn buik ligt te spelen wil de lucht er ook wel uit komen .
Ik denk dat het wakker worden van een boertje wel een maandje of 3 is geleden maar precies weet ik hetniet meer .
Groetjes Dorethe