Daar zit ik weer midden in de nacht met Tymon op de arm. Hij krijgt meestal nog een beetje voeding 'snachts, maar is te moe om een boertje te laten. Wat een drama!! Zodra je hem in z’n bedje legt begibt hij te gillen omdat het hem echt dwars zit. Til ik hem op valt hij direct weer in slaap. Dit gaat elke nacht zo. Gezellig hoor, pfff!
Boertje
Nou zeker gezellig zo midden in de nacht.
Cas komt heel soms ook nog om een voeding 's nachts (al denk ik soms dat hij gewoon mamma even wil zien, de stinkerd), maar die leg ik aan hij drinkt 5 minuten, hij krijgt een schone luier, hup andere borst en zijn bed weer en lekker slapen.
Lisa kon (kan) ook ze moeilijk doen 's nachts, ik heb wat nachten met haar opgelopen. Echt slopend.
Kan je niet proberen om Tymon wakker te maken als hij op je arm ligt, rechtop houden, klein beetje kloppen om zijn rug om een boertje op te wekken? Ach zal je ook vast wel al geprobeerd hebben.
Sterkte meis.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Jemig Jerta dat zijn inderdaad rot nachten. Maaike boerde in het begin ook slecht maar dat ging vanzelf beter en nu slaapt ze heerlijk door en krijgt 's-nachts geen eten meer. Ik hoop dat het bij jullie ook snel over gaat en anders kan je het CB misschien om advies vragen. Veel sterkte ermee.
Groetjes Maartje

Ja, alles gebrobeerd! Klopjes geven, dan weer laten liggen, weer zitten, weer tillen gek wordt je d’r van. Ik weet ook wel waarom het niet lukt. Hij slaapt…! Ik krijg hem niet wakker. Als ze slapen dan lukt het boertje niet. Ze moeten toch wel een klein beetje mee werken. Zo jammer! Hij zou anders mooie lange nachten maken. Ik dan ook. We zijn wel 2 uur bezig. Idioot hè!
wow dat is inderdaad erg zwaar,en denk ook dat er echt niet veel aan te doen is. hoop echt voor je dat het vlug over is want twee uren op zitten voor een boertje is inderdaad vermoeiend!!!
sterkte!!
liefs jessica,
& 
Wij hebben bij Lis nog wel eens het bed omhoog gedaan en met haar tegen ons aan half zittend/half liggend verder gaan doezelen (slapen doe je dan niet meer).
Ik zou verders ook niet weten wat je dan kunt doen, als je al van alles geprobeert hebt.
Vervelend zeg, misschien heeft het CB nog een foefje ofzo. Succes!
Wordt hij ook niet wakker van het verschonen van een luier ? Ze hebben het dan effe niet zo lekker warm meer waardoor ze dan wakker worden.

Ja, hij wordt wel wakker van zo’n koud doekje, maar zodra ik hem tegen me aan hou om hem een boertje te laten doen valt hij weer in slaap. Ook als ik hem zittend neer zet dan zakt hij als een pudding in slaap (hi hi, ik zie het alweer voor me).
Ik ga denk ik 's avonds flesvoeding geven. Ik geef het nu wel eens 's middags. Hij slaapt dan veel langer. Het is jammer, maar ik vind het zo zonde omdat hij wel graag wil door slapen. Ik ben ook bang dat hij er aan went om 's nachts wakker te worden. Bij Nika is het wel zo gegaan, nu slaapt ze 's nachts nog erg onrustig.
Als hij daarop door slaapt dan is het hele probleem over. Vanavond ga ik hem een flesje geven. Ik heb er nu al zin in .
Gewijzigd door - Jerta op 30 Sep 2005 10:13:23
Nou, hij heeft dus gisteravond om zo’n half 11 een flesje gekregen.
Het leek erop dat hij zou doorslapen maar om 4 uur werd hij wakker.
Z’n luier had gelekt(?).Sneu hè. Dus vanavond weer proberen.
Nika 23-01-2004
Tymon 02-08-2005
Hoi, ik zal even verslag doen:
Gister heeft hij de hele fles leeg gedronken. Hij werd wel om 3 uur wakker. Gelukkig was hij na een paar flinke slokken weer zo moe (en waarschijnlijk minder hongerig) dus gewoon weer in bedje gelegd. Vanmorgen melde hij zich om half 7.
Gaat wat mij betreft de goeie kant op.
Hopelijk gaat het vanacht weer lekker.
Gewijzigd door - Jerta op 02 Oct 2005 12:31:01
Wat heb ik het dan makkelijk met Ruben (nu 12 weken )
Hij heeft sinds zondag een nieuw schema en dat gaat goed.
Hij heeft s’avonds 20:00 uur de laatste fles en gaat dan 21:00 uur op bed en slaap door tot de volgende ochtend 8:00 uur.
Maar dat moeilijk boeren daar had hij ook veel last van nu soms nog wel.
dan wrijf ik over zijn buikje en klop ik erg voorzichtig op en dan het zelfde verhaal op zijn rugje, en dat zo een paar keer om en om meestal boert hij dan wel zo niet dan wrijf ik op de buik en rug tegelijk dan komt de boer zowiezo.
Maar wat ook wel wil helpen om ze wakker te houden is zo nu en dan even voorzichtig in het gezicht te blazen.
Help ook wel als ze zich verslikken.
Ik wens je veel suc-6 en het komt vast allemaal wel goed.
groetjes marianne
Het wil hier allemaal niet zo goed lukken. Hij is 's nachts echt moe! Hij wordt overal wel even wakker van alleen slaapt hij na een paar sec weer als een roos. Wat heerlijk zeg dat Ruben zo lekker slaapt. Ik ken dat niet hoor! Vooral Nika sliep echt slecht (nog steeds).
Tymon wil wel alleen het vervelende is dat hij wakker wordt voor voeding. Ik denk dat hij daar van af moet.
Ik geef hem 's avonds een flesje, hij slaapt wel langer en als hij voeding vraagt is hij na een paar slokken vol.
Ook als hij een flesje heeft gehad dan lukt het boeren gemakkelijker. Het ligt gewoon aan m’n melk.
Ja, hoor!
Het ziet er hier al weer beter uit. Ik geef hem 's avonds nu een lekkere fles vol.
Nutrilon Forte (voor de hongerige baby). Wat een uitvinding! Hij slaapt nu van 9:30 tot 5:00!! Heerlijk zeg. Ik geef gewoon om 5 uur borstvoeding, als ik dan 2 uur beneden moet zitten met z’n boertje vind ik het niet zo erg. Ook fantastisch om te weten dat hij wel lekker wil slapen. Had ik dit maar geweten toen Nika een baby was.
wat zal dat zalig voor je zijn jerta!!! hopelijk blijfdt het zo goed gaan!!!
liefs jessica,
&