Boertje na de nachtvoeding

Hallo allemaal,
Na de nachtvoeding (zo tussen 03.00-04.00 uur) willen mijn ukkies bijna nooit een boertje laten. Overdag is het geen probleem maar 's nachts…
Omdat ik ook niet te veel heen en weer met ze wil hopsen voor een boertje, omdat ze dan weer wakker worden laat ik het dan maar zo. Voor het in slaap vallen hoor ik ze dan wel luidruchtig smakken enzo.
Kan het kwaad om ze niet te laten boeren?? Ik ga ervan uit dat ze zelf wel beginnen te huilen of niet in slaap vallen als er een boertje dwars gaat zitten???

Greetzzz, mama van Coen & Evie

Ik heb hetzelfde probleem met Jessey, overdag gaat het prima, maar 's nachts kan ik wel een kwartier kloppen maar er gebeurd niks… Ik laat het ook zo, en ze slaapt er gewoon om. Ze geven het vast wel aan als het echt dwars zit!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nee hoor, is geen probleem. Overdag boerde Tim erg makkelijk, maar om 23.00 uur moesten we hem wakker maken voor de fles. En die fles ging er zo in, maar daarna viel hij wel meteen weer in slaap zonder te boeren. Heb hem altijd gewoon teruggelegd en hij heeft er nooit last van gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Onze kleine man laat ook nooit een boertje 's nachts, en net als de rest al zegt zolang ze er geen last van hebben is het toch prima.

Groetjes